Tom Jonny Pettersen Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Til helga skal Bodø Modellflyklubb arrangere NNM nr 31 her i bodø , dere er alle velkommen til å se på eller fly. Fredagen er forbehold til F3J seilfly konkurranse , men lørdag og søndag blir det Motorfly og helikopter. Pølse og brus er å få kjøpt også. Programmet Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Tøft at dere i bodø får se det! (kommer sikkert dobbelt så mange når man får kjøpt pølse i tillegg! ) Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 Vaffler er det også Siter
Gjest Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Takk for påminnelsen, Tom Jonny . Må vel ta meg en tur opp til stripa regner jeg med. Siter
Raymond Bertheussen Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg skal flytte til Bodø om en mnd og jeg kommer garantert til å stikke innom klubben etterhvert. Har veeeldig lyst å begynne med modellfly. Lykke til til helgen!! Skulle gjerne vært der. Siter
Einar Kristiansen Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Flotte greier. Kommer sikkert innom,så får jeg sikkert litt innspirasjon for å begynne å fly igjen. Siter
Roar Eli Sandøy Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Tar nok turen nordover fra trofors her og - dog uten modellfly, men det er jo arti å se på au. Håper bare det blir knall vær! Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Fikk en glimmrende NNM , så litt dyster ut på fredagen men etterhvert så bestemte værguden at Bodø skulle ha fint vær i helga Legger ved en link om resultatene også. NNM 2005 Resultater Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.