Gå til innhold

Priser for leie av helikopter/sjøfly


Stian S. Gjøsund

Anbefalte innlegg

et selskap i verdal (midt-norsk helikopter eller noe i den duren) tar ca. 5000,- timen i en robinson r44 iflg. adresseavisen, så prisen anders oppga er nok ikke helt på jordet...

 

Herregud for noen priser iallfall. Da skal ikke jeg ta en helitur hvis jeg skal betale det selv iallfall.

 

Hjelp..... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen!

 

Dessverre har ting en tendens til å endre seg svært så kjapt. Skulle på jobb i dag tidlig, og hørte bare noen ytterst merkelige og ubehagelige lyder fra motoren da jeg vred om tenningen. Viste seg at startmotoren var gåen. Så nå forsvant plutselig helikopterbudsjettet mitt ""

 

Så da får vi nok ta beina fatt. Egentlig bra bilen gikk til pisis i dag, i stedet for å stå med skjegget i postkassa når jeg skal dra i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen!

 

Dessverre har ting en tendens til å endre seg svært så kjapt. Skulle på jobb i dag tidlig, og hørte bare noen ytterst merkelige og ubehagelige lyder fra motoren da jeg vred om tenningen. Viste seg at startmotoren var gåen. Så nå forsvant plutselig helikopterbudsjettet mitt ""

 

Så da får vi nok ta beina fatt. Egentlig bra bilen gikk til pisis i dag, i stedet for å stå med skjegget i postkassa når jeg skal dra i morgen...

 

Merkelige og ubehagelige lyder? Da går jo tydligvis starteren ennå, så da er det vel bare drevet som er gått skulle man tro... Koster vel noen hundrelapper det..

 

Kan ikke ha vært store budsjettet du har satt av til helikoptertur i så tilfelle... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal selv inn på Vidda neste Onsdag med Fonnafly.Turen går til Bjørnavassbu som ligger ved Nedste Bjørnavatnet, prisen fra Haukeli og inn, kommer på litt over 2000kr for 3 mann pluss pikkpakket....For å få lande på vidda, så kreves det landingsløyve, og det får du kun hvis du skal inn på Fiske med minimum 50garndøgn, eller i jakta som starter den 20/8.

Motorferdsle i nasjonalparken er ganske regulert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...