Morten Alexsander Hovik Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei ..... Idag var jeg en på en rund tur hær i Lofoten . på hjemm veien til Andøya, så stoppa jeg ved Stokmarknes lufthavn og rakk akuratt å knipse noen bilder av Widerøe på final med kameraet til gubben .(Desverre ikke digitalt ) . Da så jeg att Widerøe marskina hadde fått grønn farve på motorene . Det så jo veldig fint ut . Noen andre som har sett dette ? . Mvh Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theis h. thøgersen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 den som søger, skal finde.... http://www.airliners.net/open.file/886400/M/ MvH Theis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Tja.. Vakkert..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Ble litt småkvalm av den, jeg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Nylund Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Synes den var bedre før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Anders Myklatun Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Synes den var bedre før. Jeg og, spygrønn farge på motoren ka i helvette? Beklager ordbruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det der såg ikkje heilt bra ut nei..... Med forbehold om at eg ikkje har sett det real så synes eg virkelig det såg bedre ut før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 NEIIII! Ikke LN-WIL "Narvik" Fanken, den var mye finere i de gode gamle fargene med byvåpen etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Pettersen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Ja, så den her om dagen. Ikke vakkert akkurat! Fargen gjenspeiler jo Widerøes gamle motto, "Vi flyr, de spyr!" Men det skal jo sies at det er utrolig hva man kan bli vant med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Ja, så den her om dagen. Ikke vakkert akkurat! Fargen gjenspeiler jo Widerøes gamle motto, "Vi flyr, de spyr!" he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Syns den var fin jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn K Myskja Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hmm, det der var ikke så veldig tiltalende etter min smak nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjorn Furu Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Sett de nye fargene ja.Synes personlig de var mindre pene med de spygrønne motorene.Synes flyene fikk et "billigpreg" Ser vel lite av dem her på ei stund nå siden vi er uten DME. Jaja,fortsatt god sommer alle. Asbjørn Furu AFIS'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.