S. L. Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kan noen legge inn en "direkte" link til den siste versjonen av SquawkBox som jeg vil laste ned? På forhånd, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 sb3 finnes på VATSIM sin side. last ned pakken som heter pilots software. Men husk du ksla kunne fly den typen du bruker før du logger deg på VATSIM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 http://usa-w.vatsim.net/downloads/sb3setup.zip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Svensson Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Eller f.eks her....http://squawkbox.ca/ Squawkboks sine hjemmesider kan jo være nyttige på den ene eller andre måten.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Nå har jeg lagret filen, men når jeg merker av for å installere SpuawkBox på den samme maskinen som jeg spiller på får jeg opp denne feilmeldingen: " A valid version of Micrsoft Flight Simulator does not appear to be installed on your machine. To use Squawkbox you must have Micrsoft Flight Simulator 2002 or Micrsoft Flight Simulator 2004". Men når jeg velger å installere SB3 på denne maskinen og spille på en annen går installasjonen fint, men når jeg åpner spillet finner jeg ikke Squawkbox på menyen der. Er det noen som skjønner hva som er galt? For å gjøre det klart for alle: Jeg har installert FS9 på maskinene min og har spillt det i hverfall et år nå. Skjønner meg ikke på den feilmelidingen jeg får opp egentlig. "Sukk!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Svensson Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Prøv forumene til SB, mulig du kan finne noe der. http://squawkbox.ca/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 sq skal ligge under modules. er det der du har sett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Når jeg skal laste ned får jeg opp denne listen med områder jeg vil laste ned fra. Hvilken skal jeg laste ned? San Franciso, California, USA Houston, Texas, USA Houston, Texas, USA Atlanta, Georgia, USA Dallas, Texas, USA Arlington, Virginia, USA Helsinki, Finland Dusseldorf, Germany Milan, Italy London, England Dublin, Ireland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 [color:"red"] Se her: [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Vil tro london er best... nærmest... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Anbefaler at du laster ned noe som heter ServInfo også Sindre. Med denne har du mulighet til å få oversikt over bl.a. ATC-dekningen over hele verden, både på Vatsim og IVAO. Dette som en hjelp f.eks. før du logger inn på en av dem. Det er også en funksjon på ServInfo som gir deg muligheten for å finne ut responstiden på de ulike serverne (under fanen Network Servers). Når du vet det, kan du velge den raskeste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 jepp...Servinfo er et flott verktøy. Der kan du også pinge de forskjellige serverene, og om jeg ikke husker feil, kommer UK1 stort sett alltid best ut. Få tak i det Sindre!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Nå har jeg lastet ned versjonen fra London, men fåår fremdeles samme feilmelding som tidligere. Hva kan feilen være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Flere alternativer: 1. Du har installert windows ETTER at du installert FS (Fs fungerer selv om man ikke har installert den, feks som den ligger på en annen partisjon og man installerer windows på nytt på C:\\) 2. Registeroppføringer for FS er sletta eller på annen måte blitt borte fra registeret. 3. VIRUS... (uten at jeg kan anslå hva og hvorfor, og hvilket ) Løsning på 1 og 2: Reinstaller FS.. om du ikke ønsker og slette FS kan du "jukse" installere, dvs: Om fs ligger på feks. D:\\Fs2004; 1. Rename D:\\FS2004 til D:\\FS2004_old 2. Installer FS , velg til mappe: D:\\FS2004 3. Etter installasjonen, renamer du den nye D:\\FS2004 til FS2004_new 4. Rename den gamle FS2004_old tilbake til D:\\Fs2004 5. Slett FS2004_new På denne måten vil alle registeroppføringer som trengs for at addonprogrammer som feks Squawkbox skal finne din FS installasjon, komme på plass.. Løsning på nr3: Fjern virus! Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Nå har jeg slettet FS9 og lagt det inn på nytt igjen, og da gikk det fint! Takk for tipset. Problemet er at når jeg skal velge fly på SB3 så står det at jeg må skrive "selcal" inn i en rubrikk nederst på siden. Hva skal jeg skrive der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Nå har jeg slettet FS9 og lagt det inn på nytt igjen, og da gikk det fint! Takk for tipset. Problemet er at når jeg skal velge fly på SB3 så står det at jeg må skrive "selcal" inn i en rubrikk nederst på siden. Hva skal jeg skrive der? SELCAL trenger du ikke.. bare gå i options på SB3 og deaktiver den. Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.