Gå til innhold

Cocpit.


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei .

 

Fredag skal jeg fly litt 737 igjenn, cocpit ride til tromsø og tilbake, tar vel med camera, tenkte jeg skulle fokusere litt på flightplanning, skal være med på dette. Men er det noen spessielle ting dere vil jeg skal gjøre? Lager litt film da vet du.....ok,,,,er det noe så syng ut...... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å frese på og filme alt det vel? Kan betale deg for en DV-kassett eller to om det er det som er problemet...

 

Nå blei jeg skikkelig lettet gitt, og så DV kassett da...jeg gleder meg......har du ikke mere faglig og komme med kunne du ha derated din tastatur bruk...spørr du no mæ... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sorry, var ikke vondt ment, men syns det er litt dumt å ikke benytte muligheten når en først har den og la kamera ligge nedpakket mesteparten av flyturen ""

Men for å svare på spørsmålet: planleggingsdelen er et bra forslag det. Noe av det som er å finne på de færreste flyfilmer så det kunne vært interessant å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har lyst på cocpit dvd kan du få det ...det har jeg gjort.....det jeg tenkte på var mere som du sier..planning etc....fordype seg litt med det da.....er så drit kjedelig og bare filme flatt hele tiden.....synes no æ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig så blir det interesangt og bli med på flightplanning og gjennom gang av flight før vi går til gate...

 

Hei, Geir.

 

Er ikke du en av ildsjelene bak NSC (Nordic Simulator Center)? Jeg fulgte ivrig med i det prosjektet tidligere, men har falt av litt det siste halvåret. Kan ikke finne noe oppdatert informasjon lenger om dette, den hjemmesiden til NSC som jeg kjenner til virker litt lite oppdatert. Har dere laget nye hjemmesider eller er prosjektet oppgitt?

 

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig så blir det interesangt og bli med på flightplanning og gjennom gang av flight før vi går til gate...

 

Hei, Geir.

 

Er ikke du en av ildsjelene bak NSC (Nordic Simulator Center)? Jeg fulgte ivrig med i det prosjektet tidligere, men har falt av litt det siste halvåret. Kan ikke finne noe oppdatert informasjon lenger om dette, den hjemmesiden til NSC som jeg kjenner til virker litt lite oppdatert. Har dere laget nye hjemmesider eller er prosjektet oppgitt?

 

På forhånd takk for svar!

 

Det stemmer.....prosjektet er så absolutt ikke oppgitt, det er en kjærne på 3-4 personer som jobber og står på. Jeg er ikke med i dette prosjektet lengre, men jobber med noen andre sim prosjekter. Dc-10 prosjektet er veldig interesangt, de trenger sårt flere andelseiere tror jeg.

 

Det er en meget hyggelig gjeng der nede, så har du lyst så burde du ta kontakt med jan eller fred..hjemmesiden vil nokk bli oppdatert i løpet av sommeren tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var ENGM-ENTC ENTC-ENGM gjennomført....vi satte kamera på glareshield og det ble litt coolt,,,,,vi toppet en del skyer en periode for og lage litt effekter....cool....kommer med en liten snutt snart...737-700..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"..........Dc-10 prosjektet er veldig interesangt, de trenger sårt flere andelseiere tror jeg.

 

Det er en meget hyggelig gjeng ......"

 

Hei alle sammen!

 

Som Geir skriver. så er det riktig at vi trenger flere andelseiere. Jeg har luftet dette på forumet tidligere, men ikke fått noe særlig respons. Simulatoren er nå nesten ferdig for idriftsetting. I og med at sommerferie er for tur med dertil avkobling med koner og barn, tar vi en pause til høsten.

Vi regner med at simulatoren blir strøm og hydralikk -(for A/T og yokes)satt i august/september. Så blir det helt sikkert en del feilretting etter dette også.

 

For de som er interesserte i å bli med er det bare å kontakte Jan, Fred eller meg. Vi trenger flere andelseiere til prosjektet, og jeg tror det blir veldig gøy når simulatoren er oppe å går.

 

Vi har ikke oppdatert hjemmesiden på lang tid, men etter sommerferien skal vi gjøre dette.

 

Som nevnt; Hvis noen har lyst til å bli andelseiere i DC10-prosjektet, så er det bare å kontakte oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...