Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Neste tirsdag reiser jeg til Mallorca, der jeg skal være i en uke. Så lurer jeg på om det er lov å spotte der? På kreta var det IKKE lov! Sikkerhetsvakter med MP5 og STORE skilt med en strek over et kamera. Men jeg lurer altså på hvordan det er på Mallorca.. Og hvordan er A320 å sitte i? Så Håvard sin rapport nå. At A321 var fin, men hvordan er A320?

Mvh. Mathias

Skrevet

Var på Mallorca for et par år siden, men da var det ingen ting som tydet på at det ikke var lov. Ser heller ikke pointet med å ladet være ulovlig. PS: Jeg drar dit på lørdag:)

Skrevet

Noen som vet hvordan det er i Bulgaria, nærmere bestemt Burgas? Tenkte jeg skulle få knipset noen bilder av noen Tu154 blandt annet. Vil ikke risikere å bli skutt liksom, er ikke helt gode disse bulgarerene, fant ut det i fjor ""

Skrevet

Bulgaria er ganske avslappet i forhold til dette, så fram til at det ikke er noe form for militær eller politisk aktivitet på flyplassen. Men du må nok regne med å få noen stygge blikk om du stiller deg på utsiden av gjerdet, er nok ikke hverdagskost der nede.

Bulgarerne er helt normale mennesker, de er nok ikke mindre gode i hodet enn deg.. ""

Når det gjelder Mallorca så tviler jeg på at de har noen innvendinger mot at du spotter litt, de er kjent med turisme og vet at de bringer med seg noen snåle skikker.. ""

Men, de har helt sikkert slike "sikkerhets soner", men de er nok annvist med skilt o.l.

God spotting! ""

Skrevet
Noen som vet hvor mange timer man må kjekke inn før flyet går på Gardermoen? Skal reise til Mallorca på Lørdag med Britannia kl 09:20.

Uten at jeg kjenner Star Tour sine regler, vil jeg tro at innsjekk for ditt fly stenger ca kl: 08:20. Som regel stenger innsjekk (presis!) 45 til 1 time før avgang.

Innsjekk åpner som regel 2 timer FØR avgang, dvs.

fra ca. kl: 07:20 for ditt fly...

Som tidligere nevnt står dette oppført på reisebeviset du har, enten i papirform eller elektronisk (dersom du har bestillt reisen online).

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...