Gå til innhold

Dakota på Flesland i morgen!


Anbefalte innlegg

Slik jeg har forstådt dette er dette arangemanget for barn som har mistet sin mor/far/søster/bror på grunn av kreft? ""

 

Er litt "OT", men mine fettre (5 og 7 år) mistet sin søster (altså min kusine) grunnet kreft i vår. ""

De er nesten naboene våres faktisk...

Han eldste av dem er også veldig flyinteressert (lurer på hvem han har det fra? """" ). Burde jeg melde han på dette arangemanget? Kanskje det bare er for unger som har mistet foreldrene sine, eller kanskje det er litt sent også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner kanskje å bli litt sent, og uansett tror jeg dette arrangementet er for barn som selv har kreft. Jeg er ikke sikker på om dette bare er barn fra Vestfold og regionen rundt, eller om det f.eks. er barn fra Radiumhospitalet, evt. åpent for alle.

Det jeg vet, er i alle fall at dette arrangementet har pågått noen år nå, og at det visstnok er mektig populært, med aktiviteter på bakken (leker, underholdning) i tillegg til flyturen.

 

Endre: Men Geir, kanskje det er noen her på forumet som er bosatt i Bergens-området som kunne tenke seg å ta med den flyinteresserte fetteren din opp en tur? ""

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...