T. Paulsen Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 I morgen er det flystevnet på Torp. Som dere sikkert vet står streamingen min på ifra Torp hele tiden nå, men kvaliteten er ikke best. Jeg kommer ikke til å ta med meg scanneren i morgen på flystevnet, så mulig dere hører litt trafikk på den siden den blir igjen her hjemme og surrer. Her er url`n til streamingen iallfall: http://icecast.nome.no:8000/ento Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Knall! Misunner dere som har mulighet til å at turen, og jeg regner med at du forstår at det er din plikt å ta bilder Tom? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Veldig bra, skal innom denne i morgen om jeg får tid (har planlagt spottetur til flesland ). Regner med at både du og guttungen gleder dere til å se på fyyyyyy Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Ja, mye fyy både på Torp og Flesland. Er det 4 juni dette? Pågår nå? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.