T. Paulsen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 I morgen er det flystevnet på Torp. Som dere sikkert vet står streamingen min på ifra Torp hele tiden nå, men kvaliteten er ikke best. Jeg kommer ikke til å ta med meg scanneren i morgen på flystevnet, så mulig dere hører litt trafikk på den siden den blir igjen her hjemme og surrer. Her er url`n til streamingen iallfall: http://icecast.nome.no:8000/ento Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Flott tiltak Tom Arne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Knall! Misunner dere som har mulighet til å at turen, og jeg regner med at du forstår at det er din plikt å ta bilder Tom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Veldig bra, skal innom denne i morgen om jeg får tid (har planlagt spottetur til flesland ). Regner med at både du og guttungen gleder dere til å se på fyyyyyy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ja, mye fyy både på Torp og Flesland. Er det 4 juni dette? Pågår nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.