Gå til innhold

Amsterdam - St. Maarten - ENGM lørdag 28 mai


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ta en briefing på ruten før jeg legger ut over atlanteren med en hel norsk gjeng bak vingene mine ""

 

 

Lørdag 28 mai kommer jeg til å starte opp ved gate i 09:30 tiden. Avgang fra Amsterdam kommer til å være rundt 11:00. Flytid er som før beregnet til 9 timer

 

Jeg vil på Søndag starte opp igjen på St. Maarten igjen og fly til Gardermoen "" Beregnet avgangstid fra St. Maarten er 9:00. Beregnet flytid er 11 timer.

 

Det er bare å si ifra hvis noen vil joine meg ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whey! Herlig "" Da er vi tre piloter på Amsterdam - St. Maarten, kjempeflott!

 

Jeg håper jeg får tid til å fly på søndagen, er ikke sikkert jeg kan fly TNCM-ENGM likevel, skal se hva jeg kan få til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi

 

Håvard Solberg

Werner Rafteseth

Kristoffer Rivedal

 

 

Jeg fikk kjøpt LDS-767 på nytt idag og har tatt henne med på en luftetur. Alt gikk aldeles utmerket, mangler kun å installere SB3 og headsetet mitt så er jeg klar til turen! Kjempeflott at dere ville bli med ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okej, dagen er på! ""

 

Men, ta en titt på ServInfo å se hvem som står på EHAM!!!! "" Men ingen grunn til bekymring, PKJ har aldri fullført en lang flytur ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han greier neppe å navigere over dit, så det blir vel en nødlanding på Heathrow tenker jeg. "" Håper du tar noen bilder og deler med oss, hvilket 744 panel bruker du forresten? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig Eirik "" Jeg har mine mistanker om at PKJ flyr med falskt navn "" "Svenn Arne Ness". Han har samme FPL, samme HØYDE, samme FART og samme REMARKS som PKJ hadde når han stod på EHAM.... så PKJ er med oss, under falsk navn "" (tror jeg)

 

 

Joda, jeg tar bilder! "" Blitt 25 bilder nå... og jeg flyr med Level-D Simulations 767 ""

 

EDIT: Og så har vi BFP som også torturer meg med spørsmål "" At ikke de dompappene skjønner at ikke alle er venner med dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er jeg ferdig med Shanwick og Gander "" Shancwick Oceanic kom online (dekker også Gander) og vi fikk en fantastisk flott service! Posisjon rapportering gikk greit for meg, og det gjorde det også for Werner og Kristoffer som er med meg på turen ""

 

Slenger med et bilde her, dette er fra jeg forlater Gander:

[image]http://djay.myftp.org/div/flightsim/screenshots/Haavard/fs9%202005-05-28%2015-04-03-31.jpg[/image]

 

Sliter med å få bra cockpit bilder, det blir alltid så dårlig kvalitet ""

 

 

Må si at det å fly under Shanwick og Gander sin kontroll er det morsomste jeg har opplevd på VATSIM så langt! Noe helt nytt som jeg aldri har prøvd før, og dette var en posetiv overaskelse "" Nå blir det nok kun turer over atlanteren fremover. Min siste tur innenlands i Norge er fløyet for lengst! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gikk dårlig... var kommet nærmere St. Maarten. Plutselig gikk begge motorene nede på 0. RAT ble straks tatt ut og APU sin bleed air operativ. Strømmen var tilbake. Prøvde start på engine number 2, ingen reaksjon. Den var død. Så ble det nytt forsøk på number 1. Det kom "alive". Men, hydaulikken ser dårlig ut. Glemte å fylle på hydaulikk fliud på Amserdam, og den var nede i 0.12 HYD QTY.

 

Alt dette, pluss Cabin Altitude, hydaulik QTY og PRESS, og alt dette andre jeg ikke har noe anselse på ble for mye. Resultatet blir avbrutt flytur.

 

 

Jeg har verken lest noe om hva man skal gjøre når slikt skjer, eller lest chekclister for det. Og det merker man! Jeg ble satt og, ingen anelse hva man skal gjøre ""

 

Alt i alt var det en fin tur, flott service av Shanwick. Kristoffer, Werner, PKJ (avbrøt), BFP og Aleksander til slutt gjorde en fin tur... ikke noe tull (unntatt pæren som ja.. les tidligere). Jeg ser frem til neste tur til St. maarten!

 

Neste gang skal jeg slå av "Random Failures", jeg behersker det ikke!

 

Takk for turen alle sammen, er utrolig ergelig når slikt skjer etter du har fløyet i 8 timer

 

 

EDIT: Jeg vil rette en stor takk til Kristoffer og Werner, de lærte meg utrolig mye nytt på denne turen angående LDS-767!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...