Gå til innhold

767-300ER


Kristian Wålberg

Anbefalte innlegg

Heisann, har nettopp gått til innkjøp av LDS sin 767.. (og for et herlig fly!!)

 

Men en ting.. hva mener dere at avstand mellom to flyplasser bør være for at jeg "kan" bruke 767?

 

F.eks Bodø - Oslo.. Hadde det gått? Eller blir det litt for dumt?

 

Vil jo helst bruke den på VATSIM, men syns ikke alltid turer på 6-7 timer er fascinerende...

 

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kristian ""

 

Neida, å fly Bodø - Oslo er ikke dumt! Sett mange som bla.a fløyet Gardermoen - Køpenhavn / Trondheim - Oslo osv..

Det er faktisk mange som flyr korte ruter på VATSIM med 767 ""

 

Jeg synes nå personlig at 767 egner seg mye bedre til langdistanse flyging!

 

Men jeg har et spørsmål (håper det er greit for deg Kristian):

Hvis du tenker deg ruten ENGM - EKCH. Vil det da være mer økonomisk å fly med en 737 pga. av at den er designet for slike ruter, eller vil det være like økonomisk å bruke en 767?

 

Tenker da forbruk av fuel, ikke om det er fulle fly f.eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kristian

Nei ikke dumt å fly 767 Level-D på korte turer.B767 brukes

på korte turer så vel som til de lengre,-både for real og på Virtuel måten.Hvis du ønsker at fly Frakt med forskjellige ruter,- lange som korte kan du joine Virtual UPS : www.upsvac.com som opererer overalt i verden.Dette Va har en bra tone, og aller hjelper hvis det trengs. Du kan velge at fly off-line, on-line(Vatsim/IVAO) eller valgfri måte om du vil.Kom ut på et sidespor her, men du kan her fly ruter som benyttes i virkeligheten med en masse forskjellige typer av fly, og heriblandt 767.Ville være hyggeligt at møte dig "".

Ha det bra

Mvh

Ivar Rasmussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...