Gå til innhold

E3 2005 - FS2006?


Rune Jansen

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i kontakt med folk som visstnok skal være betatestere for kommende utgaver, så jeg vil tro det kommer en utgave, selv om jeg nesten er litt i tvil om at den kommer i år.

 

Kanskje om ett eller to år? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i kontakt med folk som visstnok skal være betatestere for kommende utgaver, så jeg vil tro det kommer en utgave, selv om jeg nesten er litt i tvil om at den kommer i år.

 

Kanskje om ett eller to år? ""

 

Hm, litt rart at dette kommer ut nå plutselig?

 

Så hvis dette er tilfelle, så er den nye "gullegget" under utviklingen altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro at de er i en early-beta fase. veldig kjedelig å gi ut noe info da og så finne ut at det ikke virker. (les: tar for lang tid å lage/fulføre)

 

Når et spill har kommet såpass langt at det er i en beta fase pleier da utviklerene å skryte det både opp og ned, så jeg tror nok ikke det er så langt nei.

Har vel egentlig ikke sett noen bevis på at det i det heletatt er under utvikling, men vil tro at det i beste fall er på alpha stadiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...