Tom Knudsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Sett på VATSIM i dag. [image]http://www.tknudsen.com/flybilder/forumet/what.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Når VATSIM softwaren ikke har det flyet som personen har, vises det som et papirfly med spørsmålstegn på Stygt egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Sinnsykt! Det skulle blitt vist som et 737 med "?" bortover på siden eller en Cessna, men ikke et papirfly........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Questionmark Airlines.. Nytt på markedet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 >Det skulle blitt vist som et 737 med "?" bortover på siden eller en Cessna. Hvad skulle det så være? En Cessna der flyver med B737 fart eller en 737 der letter som en helikopter... Jeg synes bare I skal glæde Jer over, at den ikke trækker dine frames ned, når der skal vises fire-fem pmdg-flyvere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 haha nice Er det ikke mulig å fikse på dette problemet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Tenkte selvsagt på det mens jeg skrev, er ikke heeeeeelt fullstendig... " " men det er bedre enn et papirfly! Eller la det vises som en av modellene SQ har...den som ligner mest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Godt ord igen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg får samme papirflyet med ? på også når jeg flyr uten å være online nå, altså bare med AI-trafikk fra UT. Kan det være noe som "henger i" fra en har vært online og som har lagt seg inn i simmen og bare automatisk henger med videre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.