Gå til innhold

MS Filghtsim 2006


allan Rasmussen

Anbefalte innlegg

Søk?

Det er diskutert i allefall tre ulike tråder om FS06 som angivelig skal kome i løpet av siste halvdel av to tusen og fem.

Forskjellen på FS02 og 04 er grafikk, flytypar, atc og litt anna styr som ikkje er så voldsomt relevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillmessen E3 holdes snart i USA. 17 mai tror jeg den starter. HVIS det kommer ny FS-versjon i år så vil det nok bli offentliggjort på E3-messen.

 

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillmessen E3 holdes snart i USA. 17 mai tror jeg den starter. HVIS det kommer ny FS-versjon i år så vil det nok bli offentliggjort på E3-messen.

 

Jan Roar Rød

 

Da er det vel bare å vente i spenning! Men hva om de kanskje IKKE kommer med ny versjon av denne simultaoren? Kanskje det er andre som vil ta seg av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mest gjetting rundt FS2006 som jeg kan se. Det har jo også vært en ganske stor mengde med falske, men sikre (!?!) kilder, som har satt ut diverse rykter. IMO kan vi vel bare smøre oss med tålmodighet. 2004 er da ikke ille? ""

 

Mange sliter med dårlig FPS i 2004, og det er her problemet ligger vil jeg tro. At mange FS entusiaster venter spent på neste Fligh S. er forstålig "" Men lenge leve FS2004, det er det beste til nå ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MSFS har vel ikke hatt tradisjon for å presentere seg på E3?

 

jo det har dem. de årene de slipper ny utgave har dem alltid hatt en svær stand med FS på E3. i tillegg presenteres FS på MS sin dedikerte E3 webside.

 

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 mai er det vel E3 starter.

 

at XBOX2 vises først på MTV er ikke så dumt det. det kommer playstation i forkjøpet (playstation skal visst vise sin nye box på E3 også), og dem når målgruppen via MTV. E3 er jo kun for bransjen, det er lite tilgang for den vanlige bruker der. Dermed får MS ut sitt Xbox2 budskap før playstation gjør det.

 

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sliter med dårlig FPS i 2004, og det er her problemet ligger vil jeg tro. At mange FS entusiaster venter spent på neste Fligh S. er forstålig "" Men lenge leve FS2004, det er det beste til nå ""

 

Sorry, men den kjøper jeg bare ikke "" Har ikke hatt dårlig fps på FS9. T.o.m. en 733MHz 384MB Ram GF2 skjermkort klarte å dra den; riktignok med ganske lave instillinger.

 

Vis meg den maskinen som ikke klarer å *dra* default FS9, av nyere dato.

 

Mange klager om dårlig FPS, men uten i det hele tatt å tenke seg om hva som er installert av addon, pluss mer eller mindre vellykkede "fixes".

 

Addons som mesh, norway airports, norway scenic, norway roads, 70000+ poly aircraft installert som attpåtil krever store databaser loadet resident (mener jeg å ha lest ett sted) - og mange av slike fly, instrumenter så avanserte at de overgår virkeligheten, residente programmer i søkk og kav (virus, Kazaa, whatever+++) kjørende i bakgrunnen, addons for å få addons til å fungere, høy antialiasing og fiffige gfx effekter. Og selvfølgelig alle slidere på fullt eller mer enn det de supporterer.

 

Og så klages det på at Flightsimulator 9 er treig? Selvfølgelig går det treigt til tider på min ikke altfor oppdaterte maskin, men det er da jaggu meg min egen feil som ikke kan leve med lavere settings (jeg kan, men jeg vil ikke). Kan ikke skylde verken på Microsoft eller simmen.

 

Pokker, må nesten kreve betalt fra Microsoft for den kommentaren der, for den kommer sjelden fra min munn ""

 

FS9 lever i beste velgående ennå, selv om mye i selve simuleringen burde ha vært oppdatert. Om neste versjon bli delayed er det forhåpentligvis verdt det - liker lite den tendensen som har vært med å slippe ting ut som ikke er halvferdige, og som må patches 20+ ganger før det funker.

 

Leve FS9 ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bekrefte at det er lenge til FS2006 kommer. Utviklingen er på et så tidlig stadium at ingen utenom selve utviklingsavdelingen vet noe om det. Sikre kilder ""

 

Javel, jeg har vel egentlig et lite bilde av at dette faktisk er kommet litt lengre men men. Vi leverer FS2004 på samtlige pc gratis i 2005, og MSFS gutta i US syntes dette var litt morro, men jeg skal prøve og fiske litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...