Gå til innhold

Søk etter ME-109


TOS

Anbefalte innlegg

Heisann.

Ville berre legge ut litt informasjon om eit lite prosjekt eg og leraren min skal til med til neste år. Prosjektet er fortsatt på planleggjingsstadiet.

 

Under krigen så styrta det ein tysk Messerschmitt ME-109 i området rundt Bjørnsund. Me har sånn nokonlunde posisjon etter at onkel til leraren min fekk delar av flyet på line for mangen år sidan. Dette flyet har me planar om å leite opp og sjå om det er noko igjen av. Tenkte kanksje det ville vere av interesse for folk å veta om. Kjem med meir informasjon om dette seinare. Resultatet av søket vil på ein eller annan måte verta offentleggjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vere rundt 30 meters djupne der så det er grei dykkedybde. Problemet er at sjølv med EAN32 så har ein kun rundt 30 minuttars bunntid på det djupnet. Me jobbar med å få lånt ein Sonar og eit undervannskamera så me kan slepe etter båten for å eltta søket. Det vil jo ta år og dag om me skal dekke heile området med søksdykking. (Området er ganske stort).

Elles så er det sandbotn der det skal ligge, og det er til dels godt skjerma for ver og vind så det er ein god moglegheit for at me finn til dels større delar av vraket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...