Gå til innhold

Fs2006 kommer kanskje..


Andrè Amundsen

Anbefalte innlegg

I hvartfall håper jeg FS2006 blir sikkelig bra på sine områder. Jeg vet og tror det kommer til å bli bra uansett. Denne vidoen er nok litt overdervet, men kanskje noe av det er litt av begynnelsen på noe stort. Hadde i hvartfall vært strålende bra. Jeg håper på fremtidig mailer der jeg noe kan få litt mere infomasjon av hvordan virkelig FS2006 vil bli. En ting er at jeg vil ATC skal bli bedre. Noe bedre skyer, været, fly bevegelsene, litt opp og ned rullebaner o.s.v er så manger ting man ønsker seg. Men vi for se ""

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert aprilsnarr igjen...

 

Nei, men asså særriøst lissom ass det er jo litt j*vli føkka lissom ass... Altså. Nå som jeg nesten har lært meg å lage dynamisk scenery, endelig har raska sammen noen addons som får FS til a slutte å se ut som et dukketeater (Tok visst litt hardt i her), endelig har fått fixa opp noen gode effektfiler som får heavylandinger til å ikke være helt "Far off", osv, osv, så kommer plutselig dette som STANDARD i FS2006! Nei, fytti f*en, ne får jeg legge litt mer penger i 2004 så den blir perfekt for 2006 kommer ut ""

Jeg håper da inderlig at 2006 fortsatt takler 2004-modeller og bgl-er. Bosrtsett fra det ser det helt inni bæiksvarteste glohæiteste forbannade h*lvetes forj*vli sinnsykt bra ut!

 

(Gud, hva skulle vi gjort uten bokstaven 'æ'?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...