Rune Karlsen Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Hva om noen opprettet et flykurs på en server på nettet. Flykurs fra a-å. Fly sin egen maskin på nettet og bli veiledet av en instruktør? Personlig skulle jeg gjerne ha betalt for flytimer der. Selv om det ikke ville telle som godkjent skole. Kommentarer ønskes! Rune Karlsen http://flysimulator.net/ Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 God ide. Nå er det jo også mulig å ha instruktøren med seg i flyet vha. FSNet for å overvåke hva piloten gjør og som en sikkerhet i tilfelle det skulle "gå galt" . Siter
Rune Karlsen Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 Tror ganske sikkert dette kunne vært noe, etterhvert kommer det sikkert elever fra utlandet også! Kunne sikkert bli en god slump ekstrainntekter for vedkommende som hadde startet opp dette. Sitte i sitt eget fly og snakket med instruktøren i mikrofonen. Mulighetene er mange på dette i dagens teknologi. Hvis instuktøren i tillegg har utdannelse som instuktør, så måtte vel dette være kjempefint... Flere kommentarer? Rune Karlsen http://flysimulator.net/ Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Det hadde vært helt genialt med VNAC eller noe ja! Men jeg tror ikke jeg har kommet til å betalt for det jeg da...(Personlig) Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Når det gjelder FSNet... støtter FSNet bare default fly? Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Hovedsaklig defaultfly, men slett ikke bare disse.. Har testet flere payware-fly i hangaren min som fungerer glimrende, bl.a. Centurion fra Carenado. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Så lenge produsenten av panelet har brukt microsoft sin SDK skal FSnet fungere (i følge readme??). LDS f.eks. fungerer IKKE Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.