Gå til innhold

VIKTIG!! SB3-versjoner


Hans Utne

Anbefalte innlegg

Vær oppmerksom på at det KAN være forskjellige versjoner av SB3 ute og går. Etter å ha lest litt på SB3s forum, sjekket jeg min egen og den viste 3.0.0 (build 5330).

 

Kommentarer på forumet indikerte nyere, så jeg lastet ned SB3 på nytt. Først brukte jeg Windows Fjern Programmer (idet SB3 Uninstall for gammel versjon IKKE virker). Deretter installerte jeg den sist nedlastede versjon som ny installasjon. Når jeg nå sjekket versjon så viste den 3.0.1 (build 5338) !!

 

Så moralen er; sjekk hva du har, hvis du har noe "eldre" enn 3.0.1 / 5338, last ned på nytt og installer.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reinstallerte også, lydene ved privat message forsvant hos meg også........Hadde problemer med PMDG også idag, men håper det ikke skyldes SB. I går og forleden fløy jeg en hel del med første versjon SB og det fungerte utmerket. Prøver igjen en annen dag, håper det bare var FS9 som hadde et av sine "vanlige" anfall og at flyet fungerer igjen neste gang.

 

Raymond Bertheussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...