Gå til innhold

Hva slags stikke+pedaler


Jarle Kristiansen

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet ut av tellingen på hvor mange ganger dette emnet har vært oppe! Du hadde helt sikkert spart en hel del tid hvis du hadde tatt et lite søk!

Uansett så er jeg usikker på hva du mener her, min tolkning av "stikke" er joystick.

But then again, min tolkning av "flyratt" er yoke.. Så jeg regner med du mener sistnevnte da det også er snakk om pedaler.

Er ikke helt oppdatert på den fronten, men vet ikke om det er så veldig mange andre produsenter, men de fleste går nok for CH. Mer informasjon om produktene finner du hos NAK shop.

 

God påske! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg har, for ikke så lenge siden, kjøpt meg flyratt og pedaler fra CH. Det kostet til sammen 2900kr hos elkjøp... jeg kjøpte da det nest sisste rattet, og de sa di ikke kom til å få inn fler, grunnet dårlig salg... "" Pedalene hadde de ikke i den butikken jeg var (og eller ingen steder i landet bortsett fra i stavanger!). Jeg er så heldig å ha en bror som bor i stavanger, og han dro å kjøpte det til meg, og sende det med en kompis som skulle til oslo men bil dagen etter ""

 

så jeg vet ikke helt hvordan du skal skaffe det dette FØR onsdag... ""

 

men lykke til! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også på Yoke og pedaler, og sjekket først på NAKshop.

Jeg synest at dev var relativt dyrt her og sjekket derfor

www.outpost.com. Det ser ut som om dette vil bli endel rimeligere. Regnet jeg riktig, vil dette koste rundt 1400,- + forsendelse og avgifter (dollarkursen er forøvrig lav nå....) ""

 

Man må selvfølgelig ha tolmodighet da! (Regn med en sendetid på 2 - 3 uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...