Gå til innhold

Pedaler


Jan Ove Govasli

Anbefalte innlegg

Og får du ikke tak i noe brukt, vil nok prisen være en del lavere om du kjøper fra utlandet. Nak Shop selger CH USB pedaler til 1700 kr. Uansett hva du kjøper anbefaler jeg pedaler med toebrakes.

 

Litt OT: er det ditt fly som er avbildet på hjemmesiden din? "" Er ikke HELT sikker på at jeg ville vært med på en tur.. "" (Neida, vet jeg ikke er invitert heller "")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjører litt bilspill i tilleg kan du bare kjøpe ratt/pedalsett. Bruker det i tillegg til joysticken, og det funker helt greit. Bruker rattet til elevator trim samtidig. Billig og grei løsning.

 

 

Kan du utdype deg litt mer om det ??? har ratt og pedaler selv også joystick men sånn som jeg forsto det så bruker du både ratt og pedalene på likt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og får du ikke tak i noe brukt, vil nok prisen være en del lavere om du kjøper fra utlandet. Nak Shop selger CH USB pedaler til 1700 kr. Uansett hva du kjøper anbefaler jeg pedaler med toebrakes.

 

Litt OT: er det ditt fly som er avbildet på hjemmesiden din? "" Er ikke HELT sikker på at jeg ville vært med på en tur.. "" (Neida, vet jeg ikke er invitert heller "")

 

He he, hadde glemt at jeg har denne siden på nett, det er det gamle klubbflyet, utrolig nok et veldig stbilt og godt fly, men ikke akkurat nå f16 ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...