Gjest Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jepp, synes Airbus 737-600 er flott fugl! Er ikke lenge til jeg kanskje skal få meg en tur i 737-300 simulatoren på Fornebu nå (håper alt går i boks!)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Foss Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Mulig jeg tar feil, men i begynnelsen av innslaget gikk gutten gjennom en gate, og møtte kapteinen som sa de skulle fly til Gardermoen. Er det jeg som tar feil, eller var de allerede på Gardermoen?? Jeg syntes det lignet, men kan jo hende jeg så feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Johansen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Så ut som han hadde teken på det der ja Sakset fra emnet om klappsete: Haakon Nordvik Han er ikke mye entusiast når han ikk er her på forumet Det finnes altså flightsimmere utenfor dette forumet også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Mulig jeg tar feil, men i begynnelsen av innslaget gikk gutten gjennom en gate, og møtte kapteinen som sa de skulle fly til Gardermoen. Er det jeg som tar feil, eller var de allerede på Gardermoen?? Jeg syntes det lignet, men kan jo hende jeg så feil. Det er helt riktig... de var på Gardermoen, og de skulle fly til Gardermoen.... det var slik jeg også oppfattet det han sa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Ericsson Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg mener jeg hørte det også. Now thats what I call a "What the ....?" situation! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jepp, synes Airbus 737-600 er flott fugl! Er ikke lenge til jeg kanskje skal få meg en tur i 737-300 simulatoren på Fornebu nå (håper alt går i boks!)! Ja, da tror jeg du skal vente lenge! (simmen står på Gardermoen nå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Han har ventet for lenge heter det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Merkelig at Norwegian kapteinen jeg kjenner nettopp tok den på Fornebu Kan hende jeg husker feil.. men uansett blir det tur! Simmen kan godt stå i Bodø, jeg er glad bare for å få en tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.