Morten Haughom Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Hva skjer i helga folkens!! Jeg skal nå begynne å fikle med Norway_Roads. Få det installert på 3 maskiner. Dessuten er det en scenery bug på en av wideview klientene. Kystlinjene er blitt til rette streker som gir sceneriet et byggekloss aktig preg. Instillinger er korrekte, kanskje det mangler noe . Ellers er det kanskje denne helga jeg tar det store spranget og flyr på nett alene!! Det skal bli drittvær hele helga, så jeg gidder ikke å dra på skutertur på hytta. Holder også på med en screenshot serie. Prøver å ta bilder i cockpit, men det blir ikke noe dreis over det. Kan ikke dette med bilder noe særlig . Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jobbe.. fly LevelD 767 (hopefully).. jobbe litt mer.. fly enda litt mer.. og til slutt jobbe igjen! Det er sånne helger man helst sku' hatt fri. Siter
Kjetil Olsen Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Ikke mye som skjer denne helga. Samboeren jobber. Har en kamerat på besøk. Vi har nettet opp to maskiner, og sitter å flyr FS i nettverk. Lastet opp bagasjen med et par sixpack. Tror ikke jeg kan ha det særlig bedre... Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 "Tror ikke jeg kan ha det særlig bedre... " Skulle likt å se deg si det foran samboeren din. Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Må si jeg har ganske like planer som Thomas. Jeg skal ikke jobbe, men hjelpe noen i familien med og flytte litt et par timer. Så er det rett hjem for og sjekke om LDS har sluppet sin 767. Noen som har lyst til og painte SAS 767? Siter
Jarle Vidtun Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Ikke så mye som skjer denne helga her i Halden heller. Skal ut en tur i kveld tror jeg, og fly meg en tur i morra fra Rakkestad i en Cherokee, før jeg drar tilbake til USA natt til mandag. Siter
Gjest Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Det blir nok kun LDS-767 på meg... fulltid! Siter
Kjetil Olsen Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 "Tror ikke jeg kan ha det særlig bedre... " Skulle likt å se deg si det foran samboeren din. De ordene tror jeg det er best vi holder her på forumet ja. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.