Stian Kolrud Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 vet ikke helt om det er det riktige forum, men hvilke lys må jeg ha?det er bare taxiway og apron, altså hvilke farger som blå og gul og sånne. hvilke lys er i midten av taxiway? er det gult? sorry at PSUen min ikke virker så får ikke testet det sitter bare på laptopen her. noen som kan hjelpe frot?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Dette innlegget forstod jeg rett og slett ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 egentlig er det bar hvilke farger det er på lysene på taxiway og apron Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Vær vennlig og les igjennom inlegget ditt før du poster. Det må jo ihvertfall være mulig og skrive med store bokstaver der det skal være, og ikke kutte ut masse bokstaver. Er lei av denne typen inlegg. Skjønner ærlig talt ikke noe av innholdet her. Lys? Psu? Apron? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Skal du bygge en flyplass eller er du på en slik flyplass? Takse bane lysene er grønne i midten. Nedfelt, eller blå langs sidene. Se på Gardermoen i NA. Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 jeg har bare ekstreme problemer med og bli forstått, men takk til Ådne, du hjalp. kan prøve igjen, jeg har en modellflyplass som jeg skal ha lys på. så jeg lurer på hvilke lys det er på taxiway. så kommer det med PSU. den er i stykker så jeg kan ikke få testet det. forstod dere nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hva er en PSU? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hva er en PSU? Power Supply Unit - Strømforsyning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åke Lindberg Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 ok nui Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Har jeg forstått det rett? Du skal ha samme lys som de har på flyplass området(taxibane og rwy) som på modellflyplassen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 jeg skal ha lys på min modellflyplass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hørtses veldig spendene ut!! Har du noe bilder av prosjekte diyt sålangt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 jeg vil også se bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johnsen Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Heisann Stian... prøv denne linken FAA og se om den har den informasjonen du trenger? Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.