Martin Flikkeshaug Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei. I denne tråden vil jeg oppdatere med nyheter ifra turen min "Verdens rundt på 1 måned" Turen Starter på Værnes og slutter på Værnes. I denne cockpiten skal jeg tilbringe "noen" timer i Februar måned. [image]http://www.fmsiden.com/verden/1.jpg[/image] Reiseplanen min ser slik ut: 1. Værnes ENVA Norge 2. Edinburgh EGPH Scotland 3. London EGLL England 4. Nice LFMN Frankrike 5. Roma LIRF Itlaia 6. Athen LGAV Hellas 7. Kairo HECA Egypt 8. Amman OJAN Jordan 9. Bagdad ORBS Irak 10. Islamabad OPRN Pakistan 11. Delhi VIDP India 12. Dhaka VGZR Bangladesh 13. Yangon (Rangoon) VYYY Burma 14. Bangkok VTBD Thailand 15. Vientiane VLVT Laos 16. Hanoi VVNB Vietnam 17. Shanghai ZSSS Kina 18. Beijing ZBAA Kina 19. Busan RKPK Sør Korea 20. Osaka RJOO Japan 21. Tokyo RJOH Japan 22. Seattle KSEA USA 23. Boise KBOI USA 24. Lincoln KLNK USA 25. Washington DC KIAD USA 26. New York KEWR USA 27. Ottawa CYOW Canada 28. Nuuk BGGH Grønland 29. Reykjavik BIRK Island 30. Værnes ENVA Norge [image]http://www.fmsiden.com/verden.jpg[/image] Jeg flyr en Maule M-7-260 som ser slik ut: [image]http://www.flightsim.no/ftp/img/03/m7260_v1.jpg[/image] Update!: 30. Januar - ENVA - ENBR P.S. Ønsker du å bli med på en eller flere etapper er det bare å si ifra så kjører vi MP. Hører du ikke mer fra meg, meld meg savnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Syke mann! Det er det eneste jeg får ut av munnen akkurat nå Hehe, du må oppdatere oss i screenshoots forumet da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Syke mann! Det er det eneste jeg får ut av munnen akkurat nå Hehe, du må oppdatere oss i screenshoots forumet da Skal prøve å få til det. Jaja, kanskje jeg er litt syk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Blir det ikke problemer når du krysser fra Japan til USA? Tror vel kanskje ikke at Maulen har range til det Ellers er dette en artig idé, og jeg gleder meg til å høre mer fra deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Unlimited fuel. Ser ut til at du har mye fritid for deg nå i februar iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Blir det ikke problemer når du krysser fra Japan til USA? Tror vel kanskje ikke at Maulen har range til det Ellers er dette en artig idé, og jeg gleder meg til å høre mer fra deg Sorry for at jeg ikke har skrevet det her i den første tråden, men jeg flyr ikke Maulaen fra Japan til USA Da satser vi på en learjet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 en ting kan jeg si deg, DU BLIR LEI! eller, er ikke sikker jeg hadde vært kult å bli med på noen etapper. EDIT: Hvilket fly og panel bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 en ting kan jeg si deg, DU BLIR LEI! eller, er ikke sikker jeg hadde vært kult å bli med på noen etapper Det kan hende jeg blir lei ja... Men det er jo lit kult å ha flydd verden rundt på FS da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 joa PS. Jeg la til en edit på forrige post Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 joa PS. Jeg la til en edit på forrige post Leser du i første posten ser du at jeg flyr en Maule M-7-260 med panelet som følger med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 ja men jeg snakker om add-on da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Da har jeg kommet meg helt til Nice. Har hatt et problem. Å det var når jeg skulle lande i Edinburgh. Plutselig "klikket" spillet så jeg måtte starte en annen plass i Skotland, siden detr ikke fungerte å starte i Edinburgh. Skal prøve å få lagt inn noen bilder i Screenshot forumet snart, men er det noen som vet om bra freeware vann?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 ja men jeg snakker om add-on da.... Maule 7 er en add-on til FS 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.