O85_ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 For dere som ikke leser på VACCSCA sine sider så sjek ut denne! Hva ville du gjort i denne situasjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 så den for en stund siden hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 LOL!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten E. Jørpeland Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 He he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 heheheehehe, kjenner meg igjen så det suser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Der fikk jeg flashback fra en gang jeg satt som ATC.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Åh så godt jeg kjenner meg igjen (bortsett fra fire og mayday da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Thomassen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 He he. Den var bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Halvorsen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Å du hellige jul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hehehe, uff, flaut å kjenne seg igjen der da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav M. Rønningen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 I say no more........: Join! Og for at ingen skal få det inntrykket av at jeg sitter her og tror at jeg er så mye bedre enn alle andre innbitte simmere og flyentusiaster med tidvise virkelighetsforsyrrelser må jeg bare få lov til å vise følgende bilde som jeg fant på en SAAB web der ute og som jeg bare fant så utrolig kult (jeg er også SAAB entusiast og har maken bil som avbildet, derfor... ): [image]http://www.monde-auto.com/Z_IM_MARKS/IM_saab/9-5_break_06.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.