Olav M. Rønningen Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Enkelte ganger kan man vel også her på Flightsim.no observere at noen ihuga flightsimmere 'tar feil' av spill og virkelighet som i denne Dagbladet artikkelen. Siter
John Haugaard Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Jeg har da prøvet at kigge efter ND mens jeg kørte bil. John Siter
Morten E. Jørpeland Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Vel det "kan" skje men jeg tror ikke det!! Siter
Joakim Brestrup Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Det hender at jeg ser etter Y-tasten når jeg skal lukeparkere. Siter
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Det hender at jeg ser etter Y-tasten når jeg skal lukeparkere. lol!!!!!!!!!!!!! Så med andre ord er den mye brukt i FS da, eller? Siter
Christian Sager Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 lol!!!!!!!!!!!!! Så med andre ord er den mye brukt i FS da, eller? På en skala fra 1 til 10 (10 høyest) Hvor glad er du i smileys? Siter
Stig Sandnes Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Ca 18 Er juks å telle antall smiley's han brukte da Siter
Olav M. Rønningen Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Skrevet 28. januar 2005 Jeg har da prøvet at kigge efter ND mens jeg kørte bil. John Tidligere denne uken savnet jeg virkelig GPWS'en i bilen min...... Siter
Andrè Amundsen Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 lol!!!!!!!!!!!!! Så med andre ord er den mye brukt i FS da, eller? På en skala fra 1 til 10 (10 høyest) Hvor glad er du i smileys? Denne gutten er ikke så gammel, og du har jo lagt merke til at han skriver "lol" eller hva det er, ganske så mye. Men det vi prøve å si kjære venn, ikke bruk så mye smileys. Kan bli litt plagsomt i lengden, prøv også å begrens det med dine ord og uttrykk også, ikke vondt ment. Men du lærer med årene Og hva er egentlig vitsen å skrive mye "lol!!!!!!!" og masse " " når man bare kan skrive, "ler høyt", eller bare "ler". Ok? Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Jeg stemte "overhodet ikke", for det er den som gjelder, men jeg skal innrømme, at på min første tur i mikrofly, på finalen til min første landing (første landing, selvstendig, på første turen ), så ønsket jeg meg en pauseknapp der jeg satt og så asfalten komme løpende mot meg... Har ikke tenkt tanken siden... Siter
Olav M. Rønningen Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Skrevet 29. januar 2005 P og Y tastefunksjonene kunne med fordel vært tilgjengelige i den virkelige verden ja....... Siter
John Haugaard Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 P og Y tastefunksjonene kunne med fordel vært tilgjengelige i den virkelige verden ja....... Siter
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Hm... "Jeg lette etter FMC i bilen til mamma her om dagen " PS: Bedre nå? Siter
Steffen Dahlberg Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Jeg husker at etter å ha spilt mye Half-Life eller Commandos, så hadde jeg innmari lyst å quick-save før jeg gjorde noe som helst i det virkelige liv... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.