Tom Knudsen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Landingen er på Newcastle, la inn ny film i dag 16.01.2005 grunnet størrelse og en bedre landing. Landing EGNT Dere må ha Windows Media Player for å se filmen. Filen er på 5Mb Håper den faller i smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det var en fin landing og en fin film! Ikke mye typisk nord-norsk vintervær der forresten. Det virket som om det var stille og rolig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Jepp, du har rett i det, jeg fløy turen på en server og været var satt av serveren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hei Tom Flott landing du utførte.og real nice med en streaming. bra gjort. Mvh Ivar Rasmussen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ikke så verst den der, bortsett fra at du kom litt lavt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Du landa før terskel Men landinga var strøken den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Du landa før terskel Den var vel hårfin tenker jeg.. he he men takk for all response og kritikk/ros... Håper jeg kan få litt tilbake meldiger, slik at landingen blir bedre med tiden... Det viser seg at folks meninger og råd, kan være med på å rette opp evt. feil.. Ellers var innfygningen ikke helt i glide slope, men det kommer seg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Råbra Tom!! skulle ønske jeg var så god... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Eg synest at landinga på filmen på denne sida vart bra om eg skal sei det sjølv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 bra film Knut!! hvilket grffikkort har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Litt lavt inn der kanskje, men veldig fin landing, før terskelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Råbra Tom!! skulle ønske jeg var så god Det er du sikkert også Stian. Eg synest at landinga på filmen på denne sida vart bra om eg skal sei det sjølv Vel hva kan jeg si til dette annet en ENIG !!!! Kvalitet ikke sant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 På grunn av størrelse og bedre landing erstattet jeg filmen på nett. Kvaliteten på filmen er litt dårligere, men det er for at den skal gå raskere å laste ned/ se på... Håper den faller i smak... Landingen er foretatt i England på EGNT-Newcastle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.