Kristoffer Birkaas Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hallo Er det nokke planer om nytt fs- treff på Flesland? MVH Kristoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Heisann!¨ Tenker du på Bergen Flightsimulator klubb da? Joda, vi holder på med å finne på noe. Hvordan det er bed Bergen Flyspotter Klubb vet jeg ikke sikkert enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har snakket med BAK om et LAN party til våren/forsommeren. Det har vært foreslått å benytte hangaren til dette. (Da burde vi vel få plass til ganske mange....) Dette kan kanskje også kombineres med intro turer for dem som har lyst til å prøve hvordan det er å fly real Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Geir: Det er vel bergen FS Klubb som arrangerer FS-treff, det hører ikke til spottergruppen Men jeg synes det hadde vært arti å gjøre igjen noe slikt som våre "kollegaer" nord i landet gjør: arrangere en tur på Peppes snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Men jeg synes det hadde vært arti å gjøre igjen noe slikt som våre "kollegaer" nord i landet gjør: arrangere en tur på Peppes snart Helt klart, jeg syns vi hadde det skikkelig gøy sist gang. Og hadde jo blitt bedre om det kom flere enn sist gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ja, så ikke at det stod "FS", bare "Er det planer om treff på Flesland da" Har kjøpt inn 3 LAN kabler til de som ikke har (inklusiv meg selv )' Kanskje vi skulle få til et Peppestreff litt fort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.