Simen Stene Bjørke Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Noen som vet når Antonov AN-124 lander på værnes på fredagen??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Stene Bjørke Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Sorry, men trenger svar nokså fort.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Vaaden Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 En eller annen gang i morgen ettermiddag har jeg hørt. Jeg får høre nærmere i morgen tidlig, så kan si fra da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 I hele 3 minutter klarte du å vente.. Det var da svært kamerat! Litt mer tolmod enn det må en vel lov til å ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 I hele 3 minutter klarte du å vente.. Det var da svært kamerat! Litt mer tolmod enn det må en vel lov til å ha! Han er med i 338 Sqn. det går ting FORT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Vaaden Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 22.10 i kveld. Men har de litt mer medvind på tur opp enn beregnet så kan det vel lønne seg å være der litt før hvis du skal være sikker på å få med deg landingen. Sist parkerte det ved hangar 2 på det militære området, og da er det litt vrient å få sett det på nært hold, hvis du da ikke kommer deg inn på miltært område, sånn som meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 I'll be there!!! Stian, ringer deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ja,ja. Da får jeg vel starte å løpe da... Og sånn i tilfelle jeg ikke skulle rekke det så håper jeg noen andre har kamera. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Vaaden Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ja,ja. Da får jeg vel starte å løpe da... Og sånn i tilfelle jeg ikke skulle rekke det så håper jeg noen andre har kamera. Løpe? Skal du løpe helt fra akershus eller? i såfall ønsker jeg deg god tur Har kamera men er ikke akkurat ideelle forhold å ta bilder i. Blåser som f*** og høljregner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Stene Bjørke Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Blåser her ja! Takker for svaret vaaden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Larsen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ringte nettopp tårnet og fikk til svar at Antonov'en tar av i morgen rundt kl 1100. Glemte selvsagt å spørre om eksakt landingstidspunkt i kveld (som jeg egentlig skulle spørre om ), men det er jo tross alt bedre lysforhold i morgen for den som ønsker å se den i lufta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.