Theis h. thøgersen Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 har fundet en fed hjemmeside om FS's begyndelse til idag (og 2004 er der osse 25 år jubilæum for flightsim ) her MvH Theis Siter
Inge Jenstad Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg tror jeg nesten har vært gjennom samtlige. Det sier vel litt om min alder? Jeg hadde en Intel 8086-basert maskin med 2x360 KB disketter. Husker så langt tilbake at man kunne "enter war mode", dvs. man fløy under i WW-1. Siter
Bjørn Henrik Ormø Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Husker "war mode" fra FS 4. Pluttselig kom det tre svarte streker mot deg. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 [image]http://fshistory.simflight.com/fsh/pictures/fs1_ad.jpg[/image] Bilde fra fshistory (følg linken øverst) hehe, highly detailed ja... husker min bror hadde det der i begynnelsen av 90 tallet, hehe.. lånte en apple-sak Siter
John McGowan Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 I 1983 hadde jeg en Sinclair Spectrum 48Kb microcomputer, og det første program jeg skafet meg til den var Psion Flight Simulation (på kassette). Der kunne man fly fra "Main" til "Club" over slett grønt jord. Klarte nesten aldri lande på Club da... Tror det eller ikke, den lille computeren gjorde tjenste hos meg frem til 1994 og ble brukt daglig til tekstbehandling og regning i tilleg til Flightsim. Dermed fløy jeg også Psion sim i 11 år - samme version! Et GODT kjøp! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.