Gå til innhold

Oslo Controll oppe på IAVO


Per-kristian Jensen

Anbefalte innlegg

Ops

 

Er det ikke blitt litt mye "Ops", "damn", "Uff da" fra unge Herr Jensen i det siste?

 

Det er faktisk ikke ulovlig å sette seg ned med en manual og kanskje lære seg diverse rutiner, regler FØR man begynner?

 

Bare ha i bakhuet hva som er grunnen til at du nå "opererer" på IVAO og ikke på VATSIM.. ""

Som jeg skulle sagt det selv, synd hvis det blir litt mange som sier sine meninger her nå Per-Kristian, men personlig så er jeg lut lei av at du ikke modnes! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...ja... så var det på han igjen... """"""

 

Fair enough, men virker ikke som det som sies forblir der det burde, men derimot flyr tvers igjennom...

 

Når folk ikke vil ta til seg lærdom, men i stedet (sorry utrykket) drite seg ut til stadighet - da blir både jeg, og de fleste andre som kjenner historien små frustrerte.

 

Og det er ingen mening i å proppe gutten full av s_h_i_t_, men derimot bare si ifra at det kanskje lønner seg å bruke "think-push-talk" prinsippet noen ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...