Per-kristian Jensen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ja da har jeg smått begynt som ATC på IVAO. ENOS_T_CTR er oppe nå og blir sansynligvis oppe utover i kveld og i helga. Håper noen kommer og flyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hva står "T" for? Kan informere om at IVAO ikke bruker _T_ eller _V_ i ATC navnene... Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Riktig Geir. Som ATC hos IVAO brukes det kun ENOS_CTR Regel nr.1 Per-Kristian: Lær deg IVAO sitt system før du begynner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 ok da sorry lerte jeg en ting i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Per-Kristian, det er ikke foruten grunn at du ble utestengt fra VATSIM var det vel? Når skal du se til å lære? ting kommer ikke av seg selv, du må lese å sette deg inn it ing, ikke bare for din egen skyld, men det går faktisk ut over andre også! Lykke til vidre på IVAO.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Voldsomt hvor nebbete dere var mot stakkars Per Kristian da. Vet ikke hvem fyrn er, men alle kan vel gjøre feil? Jaja.. samme det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Vet ikke hvem fyrn er, men alle kan vel gjøre feil? Akkurat, ingen er feilfrie, men enkelte lærer av sine feil.. andre ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hehe.. jaja! Da er det værre! Har fått ny maskin nå, Ivar og fått den opp å gå! Blir nok VATSIM på meg ikveld. Ska du sitte ATC ikveld? Jeg og Oscar blir nok å trafikkere Norges luftrom noen timer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Blir nok VATSIM på meg ikveld. Ska du sitte ATC ikveld? Jeg og Oscar blir nok å trafikkere Norges luftrom noen timer. Jeg så innlegget du har postet, men desverre går resten av kvelden med til lekselesing og "Politiet" på TVNorge, men dere får ha en kjempeflott flytur, så kommer det nok ATC skal du se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Først åssen er dette mulig? Per-Kristian, det er ikke foruten grunn at du ble utestengt fra VATSIM var det vel? Agnor: Det hadde vert knall, for jeg har nesten ikke flydd i Des.månen og det trengs snarest mulig et par flyturer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Skrives forresten IVAO, ikke IAVO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Damn... Noen som kommer og flyr på IVAO i kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Grønlien Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 ENOS_T_CTR betyr at du er trener/instruktør for en annen som sitter ENOS_CTR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Ops Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ops Er det ikke blitt litt mye "Ops", "damn", "Uff da" fra unge Herr Jensen i det siste? Det er faktisk ikke ulovlig å sette seg ned med en manual og kanskje lære seg diverse rutiner, regler FØR man begynner? Bare ha i bakhuet hva som er grunnen til at du nå "opererer" på IVAO og ikke på VATSIM.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ops Er det ikke blitt litt mye "Ops", "damn", "Uff da" fra unge Herr Jensen i det siste? Det er faktisk ikke ulovlig å sette seg ned med en manual og kanskje lære seg diverse rutiner, regler FØR man begynner? Bare ha i bakhuet hva som er grunnen til at du nå "opererer" på IVAO og ikke på VATSIM.. Som jeg skulle sagt det selv, synd hvis det blir litt mange som sier sine meninger her nå Per-Kristian, men personlig så er jeg lut lei av at du ikke modnes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbo Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ja...ja... så var det på han igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ja...ja... så var det på han igjen... Fair enough, men virker ikke som det som sies forblir der det burde, men derimot flyr tvers igjennom... Når folk ikke vil ta til seg lærdom, men i stedet (sorry utrykket) drite seg ut til stadighet - da blir både jeg, og de fleste andre som kjenner historien små frustrerte. Og det er ingen mening i å proppe gutten full av s_h_i_t_, men derimot bare si ifra at det kanskje lønner seg å bruke "think-push-talk" prinsippet noen ganger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 på under en time har jeg nå hatt 4fly... en NAX som skulle til ENGM, En SAS som skulle til ENCN, en IBE som skulle til ENBR og nå har jeg en fra Lufthansa som skal til Frankfurt. Til dere her som er på IVAO... Bare kom og fly hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.