Karl Mathias Moberg Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jaja da var det påen igjen da Sted: ENZV Tid: 20:00 Dato: 19/12-2004 Håper det blir like mye trafikk som det var sist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 er det noen som kan hjelpe meg med litt trafikk eller???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei! Er usikker om jeg får tid,men du kan jo også poste dette på Scandinavian VACC sitt forum, så er jo muligheten større for mye trafikk. Bare en tanke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Selv om innlegget ditt ikke ble besvart så betyr ikke dette at du blir stående uten piloter. Jeg skal se om jeg får tid, litt avhengig av hvordan turen til til Julenissen forløper seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Kan nok desverre ikke komme da den årlige juletradisjonen med førjulsselskap hos besteforeldra da.. bruker å vare til 10-11 tida, regner med du er ferdig da?? Uansett, lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hvis I vil ud og flyve på søndag, så sidder jeg også og har en STU+-test i Kastrup, søndag fra kl 20 (lokal). Jeg håber I også får tid til at komme forbi København. Make me earn it /Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Påmindelse påmindelse !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Noe sånn ja.. Som sagt er jeg online fra ca 20:00.. logger meg på om ca 5min.. Håper på endel trafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har fått tildelt Kastrup - Sola i kveld, regner med å være der litt sent, litt over 23 tiden, men håper du fortsatt er der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Har fått tildelt Kastrup - Sola i kveld, regner med å være der litt sent, litt over 23 tiden, men håper du fortsatt er der. Får nå se... Hvis jeg klarer det ja hvis ikke nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Da klarte jeg prøven! Tusen takk til alle som kom å fløy til ENZV i dag!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Grattis Mathias, håper at du holder deg oppe litt til slik at jeg får teste den nye ATC'en! Velkommen skal du være! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Har fått tildelt Kastrup - Sola i kveld, regner med å være der litt sent, litt over 23 tiden, men håper du fortsatt er der. Hæ hæ ha ha. Mange passagerer der skulle mellem Stavanger og KAstrup i aften, hva'!? Mange tak for dem af Jer der kom forbi Wonderful Copenhagen. (Jeg er nu STU+) /Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Nok en gang gratulerer Peter! Godt å se nok et tilkom av STU+! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.