Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ENZV_V_APP

1900-2100

Jonas Rettum

ENBD_N_CTR

Not booked

Eivind T. Fosse

ENOS_V_CTR

Not booked

Fredrik Hoel

ENSV_N_CTR

Not booked

Geir Gronlien

ENSV_S_CTR

Not booked

Gunnar Grønlien

ENTC_V_APP

Not booked

Freddy Wilhelmsen

ENZV_I_APP

Not booked

Jonas Rettum

Skrevet
ja det tror jeg nok hehe når du Geir har fått en til som hele tiden skal være ENSV hehehe var desverre ikke hjemme i går kveld så jeg fikk ikke flydd...

Hadde du flyttet de punktumene du har på slutten litt rundt om i settningen din så hadde det vært litt lettere å få en sammenheng ut ifra det du skriver her Per-Kristian. ""

Skrevet
ja det tror jeg nok hehe når du Geir har fått en til som hele tiden skal være ENSV hehehe var desverre ikke hjemme i går kveld så jeg fikk ikke flydd...

Hadde du flyttet de punktumene du har på slutten litt rundt om i settningen din så hadde det vært litt lettere å få en sammenheng ut ifra det du skriver her Per-Kristian. ""

""""""

Skrevet

Ja det tror jeg nok, hehe. Nå når du Geir, har fått en til som hele tiden skal være ENSV, hehehe. Var desverre ikke hjemme i går kveld så jeg fikk ikke flydd...

Tror det skal bli noe slikt...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...