Werner Rafteseth Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Som tittelen sier, nesten hele norge's ctr's er bemannet! mangler kun ENOS nå KOM Å FLY!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Den skulle jeg gjerne tatt men har en student utsjekk på Sola Kl. 20.00, så legg turen til ENZV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Kommer sikkert en tur... BAW773 er meg, litt sør for ENSV airspace Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Noen som har lyst å sitte ENOS til kl. 8? hadde vært kjekt med atc på apch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Både ENSV_N_CTR og ENSV_S_CTR er online, kom og fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 ENZV_V_APP online 1900-2100 Jonas Rettum ENBD_N_CTR online Not booked Eivind T. Fosse ENOS_V_CTR online Not booked Fredrik Hoel ENSV_N_CTR online Not booked Geir Gronlien ENSV_S_CTR online Not booked Gunnar Grønlien ENTC_V_APP online Not booked Freddy Wilhelmsen ENZV_I_APP online Not booked Jonas Rettum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kan ta med at ENOS dekker ENTR i kveld... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Må bare legge til at etter 5 timer med ENTR fra min side i kveld med likt antall fly gav jeg opp. Bedre å komme seg i flyet selv. og hva skjedde. jo, to ankomster til ENVA når jeg logger av. ARGH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Christian: Du hadde ihvertfall mest jobb av de alle [image]http://flygutt.com/images/fs/nor_atc.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Må bare si tusen takk for flott ATC i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Må få si tatt til de som sørget for ATC service i Norge i kveld, som dere ser av bildet over så var det ikke mange flyene idet jeg dro fra Værnes, men så ut som det ble godt med trafikk i den sørlige delen utover kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Tror det plutselig ble litt mange fly på vår stakkars eksamens student... men han klarte seg i hvertfall fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Grønlien Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Som tittelen sier, nesten hele norge's ctr's er bemannet! mangler kun ENOS nå KOM Å FLY!!! Hadde det rimelig gøy jeg, da jeg dekket ENOS også...... helt til ENOS kom.... [image]http://www.home.no/geirg/ENSV_V_CTR.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hehe, så kom ENOS_V_CTR og ENSV_N_CTR Første gang jeg har vært med på at ENSV har vært delt i to! Den kommer til å være det ofte frammover.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 ja det tror jeg nok hehe når du Geir har fått en til som hele tiden skal være ENSV hehehe var desverre ikke hjemme i går kveld så jeg fikk ikke flydd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 ja det tror jeg nok hehe når du Geir har fått en til som hele tiden skal være ENSV hehehe var desverre ikke hjemme i går kveld så jeg fikk ikke flydd... Hadde du flyttet de punktumene du har på slutten litt rundt om i settningen din så hadde det vært litt lettere å få en sammenheng ut ifra det du skriver her Per-Kristian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 ja det tror jeg nok hehe når du Geir har fått en til som hele tiden skal være ENSV hehehe var desverre ikke hjemme i går kveld så jeg fikk ikke flydd... Hadde du flyttet de punktumene du har på slutten litt rundt om i settningen din så hadde det vært litt lettere å få en sammenheng ut ifra det du skriver her Per-Kristian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ja det tror jeg nok, hehe. Nå når du Geir, har fått en til som hele tiden skal være ENSV, hehehe. Var desverre ikke hjemme i går kveld så jeg fikk ikke flydd... Tror det skal bli noe slikt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.