Gå til innhold

Romjulstreff i Vesterålen


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestemt meg for at jeg skal reise hjem til Vesterålen å feire jul. I den forbindelse kunne det ha vert artig om Vesterålen, Lofoten og kansje Harstad regionen kunne møtes en ettermidag/kveld for å diskuter FS over en matbit å noe å drikke.

 

Det hadde vert flott om jeg fikk høre ifra dere i Lofoten, Vesterålen å områdene rundt om dette er noe dere vil støtte opp om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der slo han til igjen! Steinar pendler til hvor som helst, når som helst, bare han får sjansen til å spre noen glade FS-virus. Ta vèl i mot dette glade julebudskap, og slipp mannen fram.

 

Ernst! Bare å gi beskjed om det er ønskelig med stemningsraport til AN, så skal æ prøve å fixe noen bilder osv ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle lure deg ned hit så du kan fikse ett treff for oss simmere her nede også

 

Jeg har en starfighter i hagen og så står det en 707 på en fotballbane i enden av gata

 

Den biter jeg nok ikke på ""

 

Å det er ingen som ha lurt meg til å arangere dette romjulstreffet i Vesterålen ""

 

Men er du behjelpelig med å skaffe bolig å jobb, så kommer jeg uten problemer ned til Akershus. Å da skal jeg få istand et FS treff innen kort tid ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Olav og Ole Jørgen hvor er dere?

Jeg er for tiden på Gjøvik og har bare en noe dårlig internettforbindelse på hotellet så dermed tar det noe tid å få besvart slike saker. Det hadde vært morsomt å få møtt noen av "kollegaene". Dermed er det også lettere å ta kontakt i andre sammenhenger senere om man skulle møtes (ikke alle som går med caps eller T-skjorte fra FS.no til daglig ""). Så interessen er helt klart tilstede, men må ta forbehold om vær og ikke minst føre. Du får holde oss orientert. Det behøver nødvendigvis ikke bli noe flyving. Det sosiale er minst like viktig, for oss som sitter "ensomme på hvert vårt nes" ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det under ei uke til jeg kommer nordover til Vesterålen, å nå er det vell snart på tide at vi får ei avklaring på om vi skal ha dette treffet, og katti vi skal ha det.

 

Så nå kaster jeg ut en snøball til dere som bor i Lofoten, Vesterålen og områdene rundt til å komme med konstruktive utspill i denne diskusjonen, slik at vi kan få dette avklart så raskt som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...