Gå til innhold

Vatsim helt Dødt?


Christian Sager

Anbefalte innlegg

Jaja, brukte morgen tiden til å lese litt på forum rundt om kring, og det er ikke akkorat hyggelig lesning.

 

Det virker som om alle tråder og informasjon som virkelig begyt noe anngående FSInn ble postet for et par måneder siden. FSInn folka regna med at det skulle ta 1 til 2 måneder fra September, så da bør vel ting være like om hjørnet??

 

Hvis Vatsim skal teste programmet ihjel før de bestemmer seg for å godkjenne det kommer det til å ta tid!

Men for all del, det virker som om godkjenningen kommer.

FSInn og Vatsim skriver dette på hjemmesidene sine (som dere sikkert allerede vet). Spørsmålet er bare Når?

 

Regner med at nesten samtlige piloter som leser dette mener at det er på høy tid at Vatsim får ut fingeren.

 

 

Til Beta testerne av FSInn. regner med at dere gjør en bra jobb, men ting begynner å drøye ut nå! ""

 

Vi får vel bare smøre oss med litt mer tolmodighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallå på er alla!

Kjempet lenge med å få orden på VATSIM softwaren. Lyckades tillslut, men det ær ju veldig instabilt, og mye å starte opp når man vill ta en tur. En venn installerte programvaren for IVAO på 5minutter, og var deretter oppe i luften på noll-tid. Jeg gjorde det samme. Dere controllers som sitter på VATSIM her i Norge, kan dere inte konvertere til IVAO ettersom det sjelden er controllers oppe her. Danmark har en egen seksjon, der de bemanner Kastrup hver tisdagkveld. Vore ju helt topp om dere kunde fylle opp ENGM på samme måte. Trur nok det skulle lokke til seg mange om det var en bestemt dag som man viste att dere var online.

 

/Carl Hammarlund (Shape01)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt i går og leste litt om IVAO (så også en dansk kontroller online på ENGM mens jeg fløy, ja jeg har konvertert en smule til IVAO "" SBrelay vil ikke helt... )

Alle kan være ATC på IVAO. Ingen trening er nødvendig. Regler er litt slappere, og stemningen er litt lettere kan man si.

ATC tilstandene kan teoretisk sett bli MP tilstander.

 

Jeg så også at det ikke var noen IVAO region for Norge. Nærmeste var danmark. Husker ikke helt om Sverige var representert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg kommer nok alltid til å være en VATSIM flyver, men i løpet av helga skal jeg innstalere IVAO programvaren og fly der til Fsinn blir godkjent i VATSIM...

Så da ses vi der gutta """"""

 

Edit: Forresten sitter jeg på FSFDT server'n nå for de som ikke har vært der før, eller for de som er så fornøyd at de gjerne stikker innom en tur...(Oslo channel på teamspeak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan være ATC på IVAO. Ingen trening er nødvendig. Regler er litt slappere, og stemningen er litt lettere kan man si.

ATC tilstandene kan teoretisk sett bli MP tilstander.

 

Ja her har du akkurat grunnen til at IVAO ikke er noe for de litt mer seriøse ATC. Hvis jeg nå skulle skiftet, ville jeg heller vurdert FPI som et betydelig bedre alternativ enn IVAO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bekymret for at fsinn aldri vil bli godkjent, eller rett og slett stengt ute når jeg leser denne tråden:

http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=show_topic&forum=141&topic_id=3755&mode=full

 

>Having flown on the FSFDT server for some time now I must

say

>that I like the FSInn client. >

>Incidentally, I have also tried the new IVAO client and

I'm

>very impressed, easy to use and pretty stable.

 

 

If you like these - well fine - just go fly with them.

 

If you want to fly VATSIM then you'll just have to wait until

it(SB3) is ready(or continue with the SBrelay system).When

it's ready it won't be a Beta ,it will be the complete

finished item - and it'll be as good and probably better

than the others.

 

Remember - all this(SB3 Development) is being done for free

- for you(the flyers) by someone working in their spare time

. He also has a life to live outside FS.

 

Håper virkelig ikke at Dave Fagan er en vatsim representativ? For hvis det er instillingen hos vatsim kan vi se lenge etter noe fsinn approval...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...