Gå til innhold

Navdata.at ??


TOS

Anbefalte innlegg

Helt enig, Steinar! AIRAC cycles for PMDG og 767PIC (snart LDS767) er en "livsnødvendighet" hvis man skal prøve å nærme det virkelige...

 

Jeg har vært i kontakt med Richard Stefan i kveld. Med hans tillatelse om videreformidling:

 

Han sier at det har vært noen problemer med tilgang til navdata.at i de siste dagene, men det er utenfor hans kontroll. De holder på med å en ny SID-STAR-database for Wilco-Feelthere CRJ og Flight1-ATR. Ingen grunn til panikk om navdata.at's fremtid - de vil oppdatere AIRAC cycles i framtida også. Og - som han sier -"we have many planes in the future about the SID-STAR database issue and the work goes on ... "" "

 

Hilsen Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, Steinar! AIRAC cycles for PMDG og 767PIC (snart LDS767) er en "livsnødvendighet" hvis man skal prøve å nærme det virkelige

 

Den LDS 767, skulle ikke den komme i måndessifte Oktober/November? Eller er det jeg som er HELT på viddene nå ""

 

Syns da bestemt at det var snakk om det tidligere i høst er på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På viddene vet jeg ikke, Steinar "" men begrepet "høst" er noe annet i USA enn hos oss.... Det er noe med de som lager nyversjonen til 767 - de vil ikke ha patcher pga feil som blir oppdaget av brukerne, som andre payware-produsenter har slitt med. Perfeksjonister, rett og slett. Vi smører oss med tålmodighet.

 

Den kommer når den kommer....

 

Hilsen Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok det nærmeste man kommer LDS767 for øyeblikket når det gjelder bilder. Vi kan iallfall ikke forvente noen hjemmeside fra teamet som legger ut "teasers" i påvente av release. De følger sin gamle oppskrift - stillhet og programmering/testing.

 

Ved en feiltakelse var en side tilgengelig en dag som bare var ment å skulle være for beta-testere. Jeg fant den med en tilfeldighet, og der var det mange, mange bilder og kommentarer. Men den ble hurtig fjernet, slik at jeg ikke fikk kopiert noe av innholdet. Bl a fikk jeg med meg at sluttversjonen med stor sannsynlighet blir en -300ER med fuel jettison (fuel-dump) ut fra bilder av overhead.

 

Forøvrig er jo et godt tips å følge med på Avsim's forum for 767PIC . Av og til er Wade (en av medlemmene i LDS767) inne med små kommentarer. Som deg Kjell, jeg håper soon blir soon.

 

Hilsen Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...