Ivar Skaugstad Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Tidligere i kveld ble jeg og Julian bedt om å fly en ekstra flygning fra Gardermoen til Munich, noe vi to selvfølgelig ikke kunne si nei til. Det ble en flott tur, spessielt hjemturen da det ble servert ATC hele veien opp! I ren desperasjon over at det ikke var noe ATC i Oslo når når vi skulle entre Norsk luftrom rope jeg om hjelp på MSN. Og jeg skal love dere at mitt og Julians nødrop ble hørt! Før vi rakk å krysse krensen var Oslo Control, Gardermoen Approach, Gardermoen Tower og Gardermoen Ground online! Dere skulle sett smilet om munnen når jeg var parkert ved gaten, akkurat dette var prikken over i'en som gjorde flyturen til noe helt spessielt! Så derfor, en meget spessiell takk til: [color:"blue"] Thomas Gundersen Oslo Control, senere Gardermoen Ground[/color] [color:"blue"] Sondre Aabø Gardermoen Approach [/color] [color:"blue"] Einar Kristiansen Gardermoen Tower[/color] Det er slikt vi setter pris på, at man stiller opp for sine egne, jeg skylder dere alle en stor tjeneste! Siter
Thomas Gundersen Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Man vet jo hvor sure de reisende blir når flygelederne finner ut at de ikke er skikket til å jobbe, så da måtte jeg bare trø til! Siter
Sondre Aabø Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Man vet jo hvor sure de reisende blir når flygelederne finner ut at de ikke er skikket til å jobbe, så da måtte jeg bare trø til! Kunne ikke sakt det bedre selv. Bare hyggelig å komme online i går kveld når altså så som mørkest ut. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 Til informasjon så skal jeg og Julian på jobb i kveld også. Departure fra Gardermoen er klokken 18:30 lokal tid, bound for London. Desverre blir det ingen retur på oss i kveld, jeg skal se fotballkamp, og Julian fortsetter til Kastrup. Men det hadde vært trivelig om noen gadd sitte litt på Gardermoen for å passe på at vi kom oss trygt ut av landet! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 Må bare få si takk til Christian Sager (som for første gang logget opp som Oslo Control i kveld) og til Torfinn Nome som stillte som ATC i kveld! Vi setter meget stor pris på slikt, ha en fortsatt fortreffelig aften alle sammen! Siter
T. Paulsen Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Nå er det flere atc`r online enn det er piloter i Norge. Hmmm. Mangel på piloter er vel ikke det jeg ventet å se. Kanskje jeg skal drøye å bli atc selv også kanskje. Blir jo snart ingen piloter igjen da.. Siter
Stig Sandnes Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Nå er det flere atc`r online enn det er piloter i Norge. Hmmm. Mangel på piloter er vel ikke det jeg ventet å se. Kanskje jeg skal drøye å bli atc selv også kanskje. Blir jo snart ingen piloter igjen da.. Mangel på piloter er vel noe vi erfarer relativt ofte når vi sitter ATC... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.