Stian Svensen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ja da er det allerede 6 år siden at siste flyet tok av fra FBU og det var SK333 som tok av ca kl 19:40, 7 Oktober 1998... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 er det så lenge siden ja, nå er det som er igjen et big brother hus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Trist for gamle halveis koatiske, konglomeratpregede, rotete, men akk allikevel så sjarmerende og praktiske gamle Fornebu. Lyser fred over Fornebus minne, men er allikevel strålende fornøyd med alt arvtageren har å fremvise og å by på; alt, unntatt beliggenheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ja da er det allerede 6 år siden at siste flyet tok av fra FBU og det var SK333 som tok av ca kl 19:40, 7 Oktober 1998... Var vel ikke helt det siste flyet! Mener og huske at det kom en lufttransport etter det flyet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ishtiaq Khushi Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Var på kurs hos Mogul for noen måneder siden. De har lokaler i terminalbygget og selve kursrommet er der tax-free butikken var. Litt av en nostaligisk opplevelse å gå opp rulletrappen til Pir C... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Bjørlo Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ja da er det allerede 6 år siden at siste flyet tok av fra FBU og det var SK333 som tok av ca kl 19:40, 7 Oktober 1998... Moren min var faktisk ombord på det flyet. Synes forøvrig at FBU var en fantastisk flyplass. Får liksom ikke den samme følelsen når jeg er på Gardermoen. Slapp å kjøre så langt også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LN-MOW Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Var vel ikke helt det siste flyet! Mener og huske at det kom en lufttransport etter det flyet Det var en Moerefly innom ved 23-tiden, hvis ikke jeg tar helt feil ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 ok. Nest siste da Mener lufttransport var ved 21.00 tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Slapp å kjøre så langt også. dakar... må selv kjøre i 8 timer for å komme til gardermoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl-Christian Gunnestad Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Her var det ja.Jeg var der den dagen.Jeg var oppe i tårnet da den siste b-200 kom inn på kvelden.Vi fikk lov til å slå av og på alle lysene. ganske stillig Men det er jo femdeles fly på fornebu!Sjøfly altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.