Oddvar Johan Martinsen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei Er det ikke på tide at ALLE VNASere som jeg VET finnes på FS.NO også tar seg en tur til hjemme serveren VNAS, og viser hvor mange vi EGENTLIG har blitt?. Det hadde vært flott om dere hadde begynt og bruke VNAS sin egen server på søndagene, da det da er treningskvelder da. Håper flest mulig kommer til VNAS sin server i morgen. Hilsen Oddvar VNAS325 Braathen1976 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg er med Men bare en liten tur hehe, er jo sikkert mye trafikk på Vatsim i morgen -Vnas193- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 402 kommer I dag også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 mulig jeg kommer en tur oddvar...VNAS448 alias: blackdragon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Tror dessverre ikke 488 kommer i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theis h. thøgersen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg kommer måske MvH VNAS453 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 447 kommer helt garrantert nesten, (om jeg ikke brekker et bein eller faller ned ifra taket ) -=VNAS447=- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hei har tenkt til å bli en VNASer, men hva er hjemmesideradren deres?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Får se om VNAS375 kommer også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 vi holder til på www.virtualnorwegian.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ser ikke ut til at jeg kommer inn på severen Har aldri hatt problemer med den før men nå er det noe galt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.