Gå til innhold

Litt nytt fra "NFC"


Geir G

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen!

 

Ser ikke ut som om vi får hete VNAC "", så foreløpig kaller vi oss Norwegian Flightsim College (Tar imot forslag).

 

""

 

Vi er i full gang med opplegget nå!

Men vi har maximum kapasitet for 7 personer om ganger.

Trenger flere instruktører til:

-Grunnleggende radionavigering

-Småfly utsjekk (Og microfly)

-Boeing 737NG innstruktør... Må kunne PMDG opp og ned! ""

Flere stillinger kommer etterhvert ""

 

Send gjerne e-post

bgronlie@broadpark.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!

 

Ser ikke ut som om vi får hete VNAC "", så foreløpig kaller vi oss Norwegian Flightsim College (Tar imot forslag).

 

""

 

Vi er i full gang med opplegget nå!

Men vi har maximum kapasitet for 7 personer om ganger.

Trenger flere instruktører til:

-Grunnleggende radionavigering

-Småfly utsjekk (Og microfly)

-Boeing 737NG innstruktør... Må kunne PMDG opp og ned! ""

Flere stillinger kommer etterhvert ""

 

Send gjerne e-post

bgronlie@broadpark.no

 

Dette er en ting som slår meg som ytterst idiotisk nesten hver gang jeg hører om et VA:

 

De vil gjerne bruke navnet og logoen til et ekte selskap, men der slutter enhver form for likhet...

 

Jeg er kanskje ikke helt oppdatert, men NAC har vel dårlig med både mikrofly og 737NG i flåten sin?

 

Ikke rart man får avslag, når den eneste grunnen til å ha lyst til å bruke navnet er for å få et navn folk kjenner til... ""

 

Et av de absolutt beste eksemplene på hva jeg mener er vel Virtual CoastAir, med Virtual Norwegian på god vei ut i fantasien likeså.....

 

Det blir bare latterlig synes nå jeg.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det er sant, men idèen var å lage en skole for 737NG, det ble litt utvidet til flere fly også.

Ja, vi kan ta og bare lære dem det de gjør på NAC, men vi har ikke fått noe svar fra dem enda.

Det er FMC++ folk sliter med! ""

Derfor heter vi nå Norwegian Flightsim College.

OK? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg trodde vi holdt på med flightsimming fordi det skal være gøyt, og ikke for at det på død og liv skal være nøyaktig de samme flyene som i virkeligheten.

 

Grunnen til at jeg ikke valgte VNAS eller VBRA er at man blir fort lei av 737 og F50 etter 100-200 timer. Ikke noen flere muligheter for avansement.

 

I VCA er det en variert flyflåte for alle smaker. Du kan fortsatt lese sjekklister høyt og lukke vinduet før takeoff selv om du flyr en 767 som det er malt VCA på!

 

Men for all del, hver sin bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg trodde vi holdt på med flightsimming fordi det skal være gøyt, og ikke for at det på død og liv skal være nøyaktig de samme flyene som i virkeligheten.

 

Grunnen til at jeg ikke valgte VNAS eller VBRA er at man blir fort lei av 737 og F50 etter 100-200 timer. Ikke noen flere muligheter for avansement.

 

I VCA er det en variert flyflåte for alle smaker. Du kan fortsatt lese sjekklister høyt og lukke vinduet før takeoff selv om du flyr en 767 som det er malt VCA på!

 

Men for all del, hver sin bak.

 

Noen liker kanskje å ha det så likt som virkligheten. Og alt går jo ann i Fs den dag i dag. Det er opp til en og hver hva ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...