Geir G Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Heisann alle sammen! Ser ikke ut som om vi får hete VNAC , så foreløpig kaller vi oss Norwegian Flightsim College (Tar imot forslag). Vi er i full gang med opplegget nå! Men vi har maximum kapasitet for 7 personer om ganger. Trenger flere instruktører til: -Grunnleggende radionavigering -Småfly utsjekk (Og microfly) -Boeing 737NG innstruktør... Må kunne PMDG opp og ned! Flere stillinger kommer etterhvert Send gjerne e-post bgronlie@broadpark.no Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Heisann alle sammen! Ser ikke ut som om vi får hete VNAC , så foreløpig kaller vi oss Norwegian Flightsim College (Tar imot forslag). Vi er i full gang med opplegget nå! Men vi har maximum kapasitet for 7 personer om ganger. Trenger flere instruktører til: -Grunnleggende radionavigering -Småfly utsjekk (Og microfly) -Boeing 737NG innstruktør... Må kunne PMDG opp og ned! Flere stillinger kommer etterhvert Send gjerne e-post bgronlie@broadpark.no Dette er en ting som slår meg som ytterst idiotisk nesten hver gang jeg hører om et VA: De vil gjerne bruke navnet og logoen til et ekte selskap, men der slutter enhver form for likhet... Jeg er kanskje ikke helt oppdatert, men NAC har vel dårlig med både mikrofly og 737NG i flåten sin? Ikke rart man får avslag, når den eneste grunnen til å ha lyst til å bruke navnet er for å få et navn folk kjenner til... Et av de absolutt beste eksemplene på hva jeg mener er vel Virtual CoastAir, med Virtual Norwegian på god vei ut i fantasien likeså..... Det blir bare latterlig synes nå jeg.. Siter
TOS Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 På kva måte er Virtual Norwegian på veg ut i fantasien?? Siter
Geir G Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Jepp det er sant, men idèen var å lage en skole for 737NG, det ble litt utvidet til flere fly også. Ja, vi kan ta og bare lære dem det de gjør på NAC, men vi har ikke fått noe svar fra dem enda. Det er FMC++ folk sliter med! Derfor heter vi nå Norwegian Flightsim College. OK? Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 På kva måte er Virtual Norwegian på veg ut i fantasien?? Mulig jeg tar feil, men sist jeg kikket på rutetabellen til VNAS, så var det en Concorde listet opp der... Siter
Timmy Brandt Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Mulig jeg tar feil, men sist jeg kikket på rutetabellen til VNAS, så var det en Concorde listet opp der... LOL Your point is proved ! Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Mulig jeg tar feil, men sist jeg kikket på rutetabellen til VNAS, så var det en Concorde listet opp der... Faktum er at det ikkje er VNAS men Norwegian World Shuttle.... Men om du finn Concorde i VNAS sin rutetabell så må du ha leita godt, for eg finn den ikkje. Siter
Arne Stenland Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Som Ole Reidar sier er det Norwegian World Shuttle som har Concorde i rutene, VNAS har autentiske ruter som Moder selskapet. Norwegian Siter
H O Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Hm, jeg trodde vi holdt på med flightsimming fordi det skal være gøyt, og ikke for at det på død og liv skal være nøyaktig de samme flyene som i virkeligheten. Grunnen til at jeg ikke valgte VNAS eller VBRA er at man blir fort lei av 737 og F50 etter 100-200 timer. Ikke noen flere muligheter for avansement. I VCA er det en variert flyflåte for alle smaker. Du kan fortsatt lese sjekklister høyt og lukke vinduet før takeoff selv om du flyr en 767 som det er malt VCA på! Men for all del, hver sin bak. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Kjenner til demotivering ved å fly det samme greiene hele tiden. Har vært innom WestWind og VNOAF. Kan ikke disse virtuelle selskapene forsøke seg på utvekslingsflyging? Skjer jo i forsvaret med andre nasjoner så hvorfor ikke i den virtuelle virtuaria verden mellom vSelskaper også? - i det minste LITT forandring? Siter
Andrè Amundsen Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Hm, jeg trodde vi holdt på med flightsimming fordi det skal være gøyt, og ikke for at det på død og liv skal være nøyaktig de samme flyene som i virkeligheten. Grunnen til at jeg ikke valgte VNAS eller VBRA er at man blir fort lei av 737 og F50 etter 100-200 timer. Ikke noen flere muligheter for avansement. I VCA er det en variert flyflåte for alle smaker. Du kan fortsatt lese sjekklister høyt og lukke vinduet før takeoff selv om du flyr en 767 som det er malt VCA på! Men for all del, hver sin bak. Noen liker kanskje å ha det så likt som virkligheten. Og alt går jo ann i Fs den dag i dag. Det er opp til en og hver hva ønsker. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Andreas: For øyeblikket er VNoAF nede.... Jeg HAR foreslått og ha litt utveksling mellom VNoAF og vUSAF/vUSN Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.