T. Paulsen Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Torfinn har funnet et nytt oppsett på streamingen, og dette virker mye mye bedre enn det forige. Den endelige adr. er http://icecast.nome.no:8000/ento.m3u Denne adr. er den som blir brukt hele tiden, så det skal ikke bli noe mere kødding med ip adr. som forandrer seg hele tiden. Det er det samme som streames nå som før. Håper det blir bra. Er oppe når pc`n her hjemme er på. Om natten ser jeg ikke noe grunn til å ha maskinen på. Den blir vel skrudd av ved 00:00 tiden og satt på vet 08:00-09:00 tiden. Siter
Kristian B.bood Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Jaaaa... Begynte å lure på når denne kom opp igjen. Siter
Jan Anders Myklatun Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 hvordan fikk du dette til? Siter
T. Paulsen Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Du må ha en server å kjøre dette imellom. Du kan jo selvfølgelig bruke din egen pc som server også da, men hvis du ikke har fast ip, så forandrer den seg hvergang du logger på og dermed må du poste ny ip adr. til de som du vil skal høre på hvergang. (Som som jeg måtte før. ) Les mere om det her. Siter
Magnus Wiik Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Hører bare litt sus og mumling, men mest stillhet... Det står ikke at Winamp bufrer, så jeg regner med at det ikke er derfor. Siter
T. Paulsen Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Hører bare litt sus og mumling, men mest stillhet... Det står ikke at Winamp bufrer, så jeg regner med at det ikke er derfor. Merkelig. Andre hører den fint har jeg fått tilbakemelding om iallfall. Trafikken nå begynner å bli liten pga at det er så sent da men. Siter
Magnus Wiik Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Hører av og til noen som snakker klart, men det er usammenhengende, og mesteparten er bare sus og mumling. Er sikkert fordi jeg har ISDN JEG VIL HA ADSL!!!! Siter
Frank Ånstad Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg får det fint inn. Har Bredbånd/Windows Mediaplayer. Frank. Siter
T. Paulsen Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 Minner om at denne har står på 24-7 frem til nå. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.