Gå til innhold

2 flystyrter i natt


Morten Nelson

Anbefalte innlegg

Hvis disse flystyrtene ble konsekvensen av et terror anngrep lurer jeg litt på hva terroristene ønsker å vise.

At sikkerheten i Russland er dårlig, og at de har store muligheter til å ta kontrollen fra luften, eller var hensikten å drepe mennekser?

90 personer er ganske mye, men uansett føler jeg at sistnevnte mulighet virker litt mindre sannsynlig.

Hvis hensikten var å drepe menst mulig uskyldige mennesker, ville jeg tro at de hadde valgt en litt mer populær rute, på et annet tidspunkt.

Regner vel med at det kommer til å bli mye spekulasjoner rundt akkurat dette i de nærmeste dagene, iallefall fram til noen påtar seg skylden hvis dette var et terrorist anngrep.

Dette er selvfølgelig meget uheldig, også med tanke på de som kanskje hadde den eneste personen som forsørget familien ombord, og for det jeg har inntrykk av kan det bli vanskelig å forsørge en hel familie alene selv om personen hadde livsforsikring. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar

 

Jeg vil tro, uten og være bombastisk at det kan ha noe med at russiske innenriksfly generelt ikke har de tryggeste historier når det kommer til vedlikehold. Det KAN bare være en tilfeldighet at 2 fly, TU152 gikk i bakken samtidig, men på den annen måte, vi skal vel ikke akkurat utelukke at det "Kan" være andre som gjorde dette bevist. for og bevise ett eller annet...Ingenting er utelukket og konspirasjoner og spekulasjoner kommer det til og være i månder, om ikke år fremover pga dette..

 

Hilsen

Oddvar

Braathen1976

VNAS325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke de ønsker å vise at Russland har dårlig sikkerhet, og jeg tror ikke de ønsker å bevise at det er "kult" å drepe masse folk.

 

Jeg tror de prøver å bevise at de KAN !

De KAN gå ombord på hvilket som helst fly, og plassere en bombe, eller tog, eller båt, bil, t-bane.

 

Vi kan ikke stoppe de, så enkelt er det med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...