Baard C Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg tillater meg å bringe videre denne mailen fra Walter sørensen hos FPI . Håper det blir en del trafikk den kvelden! Hej venner Stor Event på FPI! På Torsdag skal du ud og flyve! For du skal nemlig flyve hele det Norske OL hold til Athen! Dato: Torsdag d. 12-08-2004 Start: kl 18:00 lokal tid (16:00 UTC) Destination: Athen-Venizelos (LGAV) Jeg vil være online som EKDK_CTR fra kl 18:00 til 20:00 og jeg håber at se mange af jer i luften denne aften, så hele det Norske OL-Team kan være i Athen til tiden, og deltage i åbningsceremonien den næste dag! På Gensyn Torsdag Med venlig hilsen Walter Sørensen DA-ADC/SD-APTC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hva var adressen til FPI igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. august 2004 Premium Medlem Del Skrevet 10. august 2004 her er en rute dere kan bruke på turen ned FL 330-370 ENGM SID OSLOB UL996 DRE UL616 KEROP UP192 TISAK UW30 BEO UM749 GONAR UN128 RAXAD UL617 TSL UN137 AGISA UB1 ABLON STAR LGAV Adressen til FPI sin side er her : http://www.flightproject.de/ FLIGHTPROJECT - Scandinavian Divison er her : http://www.flightproject.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walter Sørensen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Hej Til de af jer, der ikke rigtig ved hvad FPI er og hvad vi kan tilbyde, er her en link til vores video: http://63.mos.at/video/ Der kan vælges mellem 2 versioner: FPIMovie_320x240.zip - er den "lille" med en størrelse på blot 8.2mb FPIMovie_DVD.mpg - er stor, 127mb da den er i DVD kvalitet Sådan vil I også se alle andre fly på FPI, - ikke noget med at de "hopper og springer" frem og tilbage, - det hele foregår glidende og alle fly står knivskarpe, - som fly skal se ud, med den rigtige facon, så det er en fornøjelse at se på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 her er en rute dere kan bruke på turen ned FL 330-370 ENGM SID OSLOB UL996 DRE UL616 KEROP UP192 TISAK UW30 BEO UM749 GONAR UN128 RAXAD UL617 TSL UN137 AGISA UB1 ABLON STAR LGAV SID OSLOB? - Ingenting som heter OSLOB i SID'ene fra ENGM.. Braathens B737-700 FMCS Company Routes har følgende FPL; GOTUR UL996 OSLOB UL727 PENOR UL727 GRU UL618 SOF UT10 TIMUR UR35 TSL UB1 ABLON Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hva trengs egentlig for og sitte ATC på FPI? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. august 2004 Premium Medlem Del Skrevet 10. august 2004 her er en rute dere kan bruke på turen ned FL 330-370 ENGM SID OSLOB UL996 DRE UL616 KEROP UP192 TISAK UW30 BEO UM749 GONAR UN128 RAXAD UL617 TSL UN137 AGISA UB1 ABLON STAR LGAV SID OSLOB? - Ingenting som heter OSLOB i SID'ene fra ENGM.. Braathens B737-700 FMCS Company Routes har følgende FPL; GOTUR UL996 OSLOB UL727 PENOR UL727 GRU UL618 SOF UT10 TIMUR UR35 TSL UB1 ABLON Der har du nok feil OSLOB er en Sid som går fra 19R og er som følgene TRF4D.OSLOB-RWY19R GM412 fix gm422 gm416 TRF OSLOB dette er bekreftet ved å sjekke AIP NORGE men det er ikke poenget, det er at du velger en SID fra Gardemoen som f.eks Gotur som du nevner og deretter havner i fix OSLOB for å følge UL996 videre bare så det ikke blir noen misforståelser ang. hva som er riktig og galt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. august 2004 Premium Medlem Del Skrevet 10. august 2004 hva trengs egentlig for og sitte ATC på FPI? For det første trenger du basic ATC kunnskap på den plass du skal sitte og så må du være medlem i FPI og så må du laste ned programvaren for å kunne controlle på FPI alt finner du på FPI sine sider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Kikket på fpi på servinfo nå. Ikke akkurat mange der liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Dette FPI . Kunne du gitt en liten forklaring på hva det er? Så vidt jeg skjønne bruker man sqawkbox slik som på VATSIM. Men bare at dere får det til å gli 100% perfekt? Jeg trodde SB var problemet..?? Hvorfor virker ikke vatsim like perfekt? Denne hoppingen å hakkingen på vatsim har irritert vettet av meg i alle år! Virker jo helt utrolig bra. Intressangt! Kunne du gi en liten forklaring på systemet og hvordan det fungerer å slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. august 2004 Premium Medlem Del Skrevet 10. august 2004 for å forklare det enkelt så bruker ikke vi sq.box og heller trenger vi fsuipc.dll heller, alt du trenger er å laste ned programvaren som du finner på download siden hos FPI om det er til Pilot-clienten eller ATC clienten bruker også egen voice del for å kommunisere med hverandre og du har rett INGEN andre får den flyten i FS som utviklerene av FPI`s programvarer ...en ting du må ha windows XP eller NT for at det skal fungere , programvarer fungerer IKKE med win 98 eller eldre versjoner ..... last det ned og test det selv det er det eneste som forklarer det godt nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 11. august 2004 Premium Medlem Del Skrevet 11. august 2004 Hvis det er noen av de nye som har problemer med å komme seg online så send meg en mail og forklar problemet så skal jeg hjelpe til kan også kontaktes via ICQ 15460281 eller på MSN hulthin@msn.com kommer og til å komme online ca:1730 på Gardemoen og vil bli å treffe på Voice der Voice kanal NAC med ICP voice clienten til FPI Lettest å kontakte meg på den ved å gå via Servinfo og join Channel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 12. august 2004 Premium Medlem Del Skrevet 12. august 2004 Synd det ikke kom flere med fra Norge piloter Inbound ATHEN masse trafikk god ATC underveis Flyturen ned tok 4 timer fra ENGM .... Kun 2 piloter NAC 301 og KSE100 fra Norge ellers så stillte Tyskland opp i flokk :-) Håper på bedre oppsluttning på neste Event Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 13. august 2004 Premium Medlem Del Skrevet 13. august 2004 Her er litt tilbakemelding fra OL-Flyin Klikk her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.