Per Alnes Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Snakk om å lete i arkivene! Her.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 SAS Braathens er no nevnt i artikkelen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ett to dager gamelt innlegg, har det i heletatt kommet seg til arkivet? Skrevet av: Karl Johan Vatne (onsdag, 04. august 2004 00:51) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det var vel heller BILDE-arkivet man tenkte på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg skjønte ikke denne jeg. Så det var bilde av et fly og sto noe tekst om hvor flyet og andre sånne fly hadde tenkt å fly hen. Det er jo moro da, syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex Solvang Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Meningen var vel at smp.no bare hadde satt inn et bilde av et fly. Som du sikkert leste, så var artikkelen om Norwegian. Mens bildet var av et Braathens fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ok, nå tok jeg det! Var nok litt for sent da jeg så det i går natt. Skjønner at overskriften ikke er så dum heller da nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.