Andreas F. Tollefsen Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Jeg har tidligere vært fornøyd med Lagos support de gangene jeg har trengt det. Men nå må jeg si de overrasker meg. Jeg sendte en mail for å få hjelp til noen koder jeg har mistet. De kan ikke mottas gjennom det automatiske systemet de har, pga feil epost adresse. Så jeg sender en mail om hva jeg skal gjøre. Da får jeg dette svaret: Our Customer technical support is closed from 1st August 2004 to 17th August 2004. Thank you for you attention. Synes det er merkelig at de ikke har support selv om det er sommerferie. Er det kun en person som er kapabel til å rydde opp der. Eller har de tatt ferie alle sammen. En smule useriøst vil jeg si!! Siter
Svein Hansen Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Etter å ha vært innom forumet deres noen ganger å sett,synes jeg dessverre Lago har utviklet seg i helt feil retning.Mye av skyldes nok at mange har sluttet og nye har begynt. Som deg,sendte jeg også en mail ang.en del koder jeg ikke har mistet,men som ligger stuet bort i et flyttelass jeg ikke har tilgang til for øyeblikket.Har aldri hørt et ord ifra dem Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 4. august 2004 Forfatter Skrevet 4. august 2004 Forumet har jeg prøvd også. Der får jeg ikke noe svar. Så det er ganske useriøst for et firma som tar penger for produktene sine. Da har man et ansvar ovenfor kundene sine. Siter
Aleksander Rønning Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Lago har gått fra å være en av de ledende produsentene innen Addons, til å være noen som lager ting som ikke er like mye verdt å betale for, som før, spør du meg. Siter
Frank Ånstad Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Et godt råd: KUTT UT HELE LAGO!!!!!!!! Da har dere ett irritasjonsmoment mindre. Nei, jeg skjønner det er irriterende dette, når man betaler for ting og ikke får det man har betalt for. Frank. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Er mange kunder som har gått over til Aerosoft/Aerosoft Online, istedet for å bruke Lago. Akkurat i den retningen, er det jo noen ansatte fra Lago som har gått også.. Siter
Karl R Pettersen Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Nå er det jo lett for Lago (og andre) å "ri videre på suksessen" de har hatt. Må være vanskelig å motivere seg til å gjøre bedre innsats når liksom toppen er nådd. Har forøvrig aldri hatt noe med dem å gjøre. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Har også hatt problemer med lago tidligere... jeg venta i 2 uker på ny key til twotter, helt til en vennlig skjel her på forumet ga en til meg... har fortsatt etter sikkert 20 mailer til dem ikke hørt et eneste ord fra dem.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.