Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere vært fornøyd med Lagos support de gangene jeg har trengt det.

Men nå må jeg si de overrasker meg.

Jeg sendte en mail for å få hjelp til noen koder jeg har mistet.

De kan ikke mottas gjennom det automatiske systemet de har, pga feil epost adresse.

Så jeg sender en mail om hva jeg skal gjøre.

Da får jeg dette svaret:

Our Customer technical support is closed from 1st August 2004 to 17th August 2004.

 

Thank you for you attention.

 

Synes det er merkelig at de ikke har support selv om det er sommerferie.

Er det kun en person som er kapabel til å rydde opp der.

Eller har de tatt ferie alle sammen.

 

En smule useriøst vil jeg si!!

Skrevet

Etter å ha vært innom forumet deres noen ganger å sett,synes jeg dessverre Lago har utviklet seg i helt feil retning.Mye av skyldes nok at mange har sluttet og nye har begynt.

Som deg,sendte jeg også en mail ang.en del koder jeg ikke har mistet,men som ligger stuet bort i et flyttelass jeg ikke har tilgang til for øyeblikket.Har aldri hørt et ord ifra dem ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...