Gå til innhold

Ariane.Another side of the story!


Svein Hansen

Anbefalte innlegg

-Air file.På meg virker denne mye mer realistisk,og ikke minst bedre å fly.Dette er selvfølgelig vanskelig for meg å dømme da jeg ikke er pilot,men følelsen er mye mer rett synes jeg.PMDG skryter av hvor mange piloter etc.som har testfløyet deres 737.Dette tar jeg med en stor klype salt.

 

Nå har det seg slik at jeg er betatester, og kan fortelle deg at Real-Life NG flygere faktisk er sterkt involvert i å både hjelpe til med tekniske detaljer samt prøveflygning. I tillegg er profesjonelle folk fra The Boeing Company involvert, SAMT folk fra 1.linje vedlikehold fra ymse flyselskaper, mekanisk såvel som elektrisk. DET holder mål for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet selv på teknisk i SAS og vet godt hvordan dette skal se ut og funkere.Vet også om betatester ifra SAS på PMDG.

Dessuten har jeg aldri sagt at flyegenskapene til PMDG ikke er realistisk,men jeg synes Ariane sine føles mer rett.

Dette er som sagt ikke noen sammenligning,jeg liker PMDG sitt fly veldig godt,og jeg liker Ariane sitt veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...