Andrew Thomsen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 -Air file.På meg virker denne mye mer realistisk,og ikke minst bedre å fly.Dette er selvfølgelig vanskelig for meg å dømme da jeg ikke er pilot,men følelsen er mye mer rett synes jeg.PMDG skryter av hvor mange piloter etc.som har testfløyet deres 737.Dette tar jeg med en stor klype salt. Nå har det seg slik at jeg er betatester, og kan fortelle deg at Real-Life NG flygere faktisk er sterkt involvert i å både hjelpe til med tekniske detaljer samt prøveflygning. I tillegg er profesjonelle folk fra The Boeing Company involvert, SAMT folk fra 1.linje vedlikehold fra ymse flyselskaper, mekanisk såvel som elektrisk. DET holder mål for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 ....og en svensk SAS 737NG pilot jeg møtte på Flesland for en stund siden hadde prøvd den, han var veeelidig inponert over hvor realistisk den var! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Hansen Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Har jobbet selv på teknisk i SAS og vet godt hvordan dette skal se ut og funkere.Vet også om betatester ifra SAS på PMDG. Dessuten har jeg aldri sagt at flyegenskapene til PMDG ikke er realistisk,men jeg synes Ariane sine føles mer rett. Dette er som sagt ikke noen sammenligning,jeg liker PMDG sitt fly veldig godt,og jeg liker Ariane sitt veldig godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Da må man jo si; at man har fått i "både pose og sekk" - og ingenting er vel bedre enn det!... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.